آخرین اخبار

26. آذر 1394 - 14:19   |   کد مطلب: 20780
در مراسمی با حضور علی نور زاد معاون وزیر راه و شهرسازی،محمد علی مفتح و مسئولان شهرستانی کلنگ ایستگاه قطار باباکمال توسط معاون وزیر به زمین زده شد.

به گزارش رودآور؛ ظهر امروز در مراسمی با حضور علی نور زاد معاون وزیر راه و شهرسازی،محمدمهدی مفتح و مسئولان شهرستانی کلنگ ایستگاه قطار باباکمال توسط معاون وزیر به زمین زده شد.

«علی نورزاد» معاون وزیر راه، مسکن  شهرسازی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به دعوت آقای مفتح امروز از مراحل اجرایی  راه آهن غرب کشور بازدید شده که عملیات ریل گذاری تا فیزوزان نهاوند به خوبی پیش رفته است.

وی افزود: پس از بازدید از مسیر راه آهن غرب کشور کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ایستگاه باباکمال در تویسرکان در دستور کار قرار گرفت که امید است در نهایت قدمی موثر در توسعه کشور باشد.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی  نیز  در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: احداث یک ایستگاه در مسیر راه اهن غرب کشور یکی از مهمترین خواسته‌های مردم تویسرکان است.

وی افزود: امید است با  با آغاز به کار عملیات اجرایی ساخت ایستگاه باباکمال بتوان قدمی موثر در به ثمر نشستن مطالبات مردم برداشت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: خط اتصال راه اهن غرب کشور به کربلا اتصال داده خواهد شد و تویسرکان نیز در مسیر اتصال راه آهن غرب کشور به عتبات عالیات قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در کنار کلنگ زنی پروژه  ایستگاه باباکمال پروژه مسیراتصال مرکز شهر تویسرکان به این ایستگاه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

مفتح گفت: با ساخت این ایستگاه در روستای باباکمال تویسرکان امید است که دارای منافعی بالایی هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ فرهنگی و توریستی برای این روستا و در مجموع برایکل شهرستان تویسرکان باشد.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت افزود: به گفته کارشناسان حوزه راه آهن کشور برای احداث ایستگاه راه آهن در روستای باباکمال بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار و 6 و نیم هکتار زمین نیاز است.

مفتح با بیان اینکه وزارتخانه مواقفت خود با فعالیت  پیمانکار را اعلام کرده است، افزود: به توجه به بن بست بودن شهرستان از نظر محورهای مواصلاتی ساماندهی به وضعیت راه ها از جمله اولویت هایی بوده که در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان