آخرین اخبار

4. دى 1394 - 22:15   |   کد مطلب: 20892
به مناسبت هفته وحدت گروه کوهنوردی فاطمیون تویسرکان به میدان میشان وتخت نادر الوند همدان صعود کردند.

به گزارش خبرنگار رودآور، همزمان با هفته وحدت گروه کوهنوردی تویسرکان به میدان میشان وتخت نادر الوند همدان صعود کردند.

«حسن فتحی» یکی از کوهنوردان تویسرکانی است که در این باره به خبرنگار رودآور با تبریک هفته وحدت، گفت: خوشبختانه با وجود ناملایتمی های هیئت کوهنوردی تویسرکان ما چند کوهنورد برنامه ای مدونی برای صعود خود در روزهای جمعه تدوین کرده ایم و اینک ما کوهنوردان تویسرکانی در گروهی با عنوان "گروه کوهنوری فاطمیون تویسرکان" به گرد هم جمع شده ایم.

وی با بیان اینکه  کوهنوردی ورزش مفرح و دل انگیزی به ویژه در روزهای زمستانی است، اظهار کرد: کوهوردی به ما درس اخلاق نیز می دهد که ما به قول معروف کوهنوردان باید منیت ها و غرور را در پایین کوه دفن کنیم.

این کوهنورد تویسرکانی افزود: کوهنوردی درسی بزرگ به همه ما می دهد، به طوری که با صعود به کوه می توان به خوبی درک کرد که چگونه برای یک زندگی نیز با اندیشه و تفکر برنامه ریزی کرد، تصمیم گرفت و قدم به قدم پیش رفت تا به خواسته های خود برسییم.

فتحی با بیان اینکه فتح خویشتن بزرگتر از فتح کوه هاست، عنوان کرد: در این رشته ورزشی، در کنار یکدیگر بودن، انسان دوستی و گروهی تصمیم گرفتن را به خوبی می توانیم بیاموزیم و انس و الفتمان را بیشتر کنیم، چرا که ورزش های گروهی در تقویت روحیه و روابط انسانی تأثیر بالایی دارد.

وی تصریح کرد: در کنار یکدیگر بودن و به خواسته همدیگر احترام گذاشتن نیز در کوهنوردی موج می زند و این رشته ورزشی به عنوان یک رشته ورزشی همگانی، در صورتی که با خانواده باشد ارتباز افراد آن خانواده را با یکدیگر تقویت می کند.

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان