آخرین اخبار

10. بهمن 1394 - 8:00   |   کد مطلب: 21300
در مراسمی از 210 دانش آموز برتر شهرستان تویسرکان در زمینه های علمی، فرهنگی، پژوهشی و کنکور سراسری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، در مراسمی با عنوان جشن ستارگان از دانش آموزان برتر تویسرکانی در زمینه های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تجلیل بعمل آمد.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان در این مراسم دست یابی کشورمان به بسیاری از علوم نوین و فناوری هاینوین را حاصل تلاش و همدلی مسئولان و توجه ویزه به آموزش و پرورش دانست و گفت: باید از کمک خیرین به نوسازی و تجهیز آموزش و پرورش بیشتر استفاده کرد.

«جواد اسدبیگی» مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز در حاشیه این مراسم نیز گفت: امروز از 13 دانش آموزی که در سال جاری در رشته پزشکی در کنکور سراسری قبول شددند و نیز دارندگان پنج رتبه سه رقمی در کنکور سراسری امسال تجلیل بعمل آمد.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن در این مراسم دانش آموزان برتر دبیرستان های سطح شهر نیز تقدیر شدند و در مجموع از 210 دانش آموز از 14 آموزشگاه با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل بعمل آمد.

«بهروز مهری» معاون پژوهش و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه مناسب استان همدان در کنکور سراسری گفت: باید با برنامه ریزی مناسب و برگزاری کلاس های کنکور این جایگاه را ارتقاء دهیم.

در این مراسم « سیدمحمد ذالفقاری» خیر نیک اندیش تویسرکانی به پنج نفر از عزیزانی که رتبه های سه رقمی رقمی داشتند به هر کدام دو میلیون و 500 هزار تومان تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور، این خیر تویسرکانی به منظور ارتقای جایگاه شهرستان تویسرکان در کنکور سراسری و ایجاد انگیزه در دانش آموزان قول مساعد برای اهداء جوایز نقدی مناسب داده است.

به گفته ذوالفقاری به هر دانش آموز تویسرکانی که رتبه تک رقمی در منطقه غرب کشور را به خود اختصاص دهد، 10 میلیون تومان، رتبه دو رقمی پنج میلیون تومان و رتبه سه رقمی دو میلیون و پانصدهزار تومان جیازه نقدی اهداء می شود.

این خیر تویسرکانی همچنین در سال های گذشته یک خوابگاه دانشجویی و یک مدرسه را احداث کرده است.

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان