آخرین اخبار

27. بهمن 1394 - 8:41   |   کد مطلب: 21707
دبیرهیات روستایی وعشایری تویسرکان:
مسابقات فوتسال روستایی قهرمان خود را شناخت+تصاویر
دبیرهیات روستایی وعشایری تویسرکان از قهرمانی تیم فوتسال آرتیمان الف در مسابقات فوتسال روستایی این شهرستان خبر داد.

« بهرام روحانی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: مسابقات فوتسال روستایی جام شهدای انقلاب که با حضور 20 تیم از روستاه های شهرستان تویسرکان از تاریخ 11 بهمن ماه با چهار گروه آغاز شد روز گذشته قهرمان خود را شناخت.

وی اظهار کرد:  در این دوره از رقابت ها پس از انجام40 بازی در مرحله گروهی تیم هایی از آرتیمان دو تیم)، قلی لاله، سیدشهاب، آریکان، ریواسیجان، باباکمال و اشترمل به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

دبیرهیات روستایی وعشایری تویسرکان افزود: در این مرحله تیم های فوتسال آریکان ودو تیم آرتیمان و سیدشهاب به مرحله نیمه نهایی رسیدند که در این مرحله نیز تیم های آرتیمان الف و آریکان به فینال و دوتیم آرتیمان ب وسیدشهاب به رده بندی راه یافتند.

روحانی نژاد تصریح کرد: دردیدار رده بندی تیم سیدشهاب با ارائه بازی زیبا وتماشاگر پسندتوانست از سد تیم آرتیمان ب بگذرد و عنوان سومی را به خود اختصاص دهد

وی همچنین گفت: در بازی فینال نیزتیم فوتسال آرتیمان الف با غلبه بر تیم آریکان توانست به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

دبیرهیات روستایی وعشایری تویسرکان عنوان کرد: این دوره از مسابقات با انجام 48 بازی و زیر نظر هیات ورزش روستایی عشایری و با کمک وهمکاری هیات فوتبال و کمیته داوران و مساعدت اداره ورزش وجوانان انجام شد.

روحانی نژاد افزود: در پایان به تیم های اول تا سوم جوائزی (کارت هدیه)و حکم قهرمانی وکاپ به رسم یادبود اهدا شد و تیم روستای نقده نیز عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه از زحمات رحمان راستین محمد، گرگین، احمد احمدوند، ابراهیم شیرمحمدی، حامد مالمیر، میثم کرمی، فرشاد جلیلوند، حسین عسگری، میلاد قمری و محسن نعیمی وریاست کمیته داوران حاج محسن حسنوند و دبیر هیات فوتبال جعفر فرهمند برای همکاری در راستای برگزاری این مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان