آخرین اخبار

30. بهمن 1394 - 8:16   |   کد مطلب: 21722
سلمان تیموری در مسابقات قهرمانی کشور در ورزش سه گانه توانست با اقتدار بر سکوی قهرمانی در رده سنی بزرگسالان بایستد.

به گزارش خبرنگار رودآور، در مسابقات قهرمانی ورزش سه گانه کشور که به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی این رشته در کشور محسوب می شود، 125 سه گانه کشور از 24 استان با یکدیدگر رقابت کردند.

در این دوره از رقابت ها که در رده های سنی جونان، امید و بزرگ سالان در منطقه ازاد قشم برگزار شد، در رده سنی بزرگسالان سلمان تيموري ورزشکار تویسرکانی و قهرمان بلامنازع سه گانه کار سال های اخیر کشور توانست با اقتدار بر سکوی نخست بایستد.

در این رده احسان امينيان از چهار محال بختياري و نويد سليمي پور از اصفهان، دیگر ورزشکارانی بودند که مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین در رده سنی امید نیز محمد مهدي رحمتي از استان چهار محال بختياري اول، محمد غزنچائي از سمنان دوم و سيد محمد حسيني از استان گلستان سوم شدند.

در رده سنی جوانان نیز سه گانه کاری از چهارمحال بختياري با نام امين سقائي عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و مسعود عليزاده از استان خراسان جنوبي در جایگاه دوم  ایستاد و پارسا محجوب از استان كرمانشاه مقام سومی را کسب کرد.

به گزارش رودآور، سلمان تیموری؛ قهرمان بلامنازع سه گانه کار چهار سال اخیر کشور که در حقیقت  ملی پوش و  یگانه قهرمان کشور در چهار سال اخیر در رشته ورزشی سه گانه است، وی تاکنون بهترین نتیجه در تاریخ ایران اسلامی در مسابقات اسیایی را به خود اختصاص داده است.

این ورزشکار سه گانه کار کشور اهل شهرستان تویسرکان است که با وجود امکانات ضعیف در این شهرستان به طور مستمر در چهار سال اخیر، جایگاه نخست رشته سه گانه کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان