آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 8:39   |   کد مطلب: 21844
کبدی کار تویسرکانی راه یافته به اردوی تیم ملی از خود می گوید؛
سوری؛ امیدوار به حضور و کسب مقام در مسابقات آسیایی است
امیررضا سوری؛ کبدی کار برتر تویسرکانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده است، امیدوار است به عنوان یکی از کبدی کاران تیم ملی برای مسابقات آسیایی انتخاب شده و با این تیم شگفتی بیافریند.

به گزارش خبرنگار رودآور، امیررضا سوری متولد هشتم اردیبهشت ماه سال 76 دانشجوی رشته حسابداری از کبدی کاران نمنونه تویسرکانی که است.

وی از سال دوم راهنمایی به ورزش کبدی روی می آورد و با شناختی که نسبت به آقای احسانی مربی کبدی داشته و چندین سال قبل از آن نیز (در حدود پنج سال) مربی فوتسال و فوتبال بوده است، سبب می شود با ورزش مفرح کبدی نیز آشنا شود در حقیقت آقای احسانی این رشته ورزی را به امیررضا معرفی می کند.

وی احسانی را نخستین مربی ورزشی خود دانسته و بارها در عناوین مختلف از وی تشکر و قدردانی کرده اس، چند سالی احسانی مربیگیری او را بر عهده می گیرد تا این به دلیل مشغله فکری و به ویژه حضور فعال احسانی در بسیاری از رشته های ورزشی بالاجبار مربیگری این رشته را زمین می گذارد و البته تا مدتی نیز از شاکردان ارشد خود را برای تمرینات کبدی قرار جایگزین می کند تا این رشته ورزشی منحل نشود که از این بزرگان می توان به امید احمدوند و رضا پیری اشاره کرد.

امیررضاسوری کبدی کار نمونه تویسرکانی در مسابقات بسیاری حضور می یابد، وی هر سال از سوی هیات تویسرکان همراه با دوستان خود در مسابقات رده سنی استانی حضور می یابد.

و  تیم کبدی کبودرآهنگ رقیب سرسخت ها در تمامی این سال ها برای کبدی کاران تویسرکانی بوده است و اما در سال جاری این تیم را شکست می دهند و پس از هشت سال جایگاه نخست استان را از آن خود می کنند.

امیررضا با عنایت خدا در همان سالی که وارد کبدی می شود به عنوان یکی از کبدی کاران تیم منتخب استان در مسابقات کشوری نیز حضور می یابد.

وی همراه با تیم منتخب همدان در مسابقات منطقه ای حضور یافته و هرسال توانسته اند جزء دوتیم صعود کننده به مسابقات کشوری اصلی انتخابی تیم ملی منتخب شوند و با افتخارسه مرتبه از پنج مرتبه حضور خود در بازی های منطقه ای را قهرمان می شوند.

سوری در مسابقات کشوری که مسابقات انتخابی تیم ملی نام دارد همراه با تیم کبدی استان در سال نخست حضورش عنوان سومی را به خود اختصاص می دهند و یک سال پس از آن نیز در رده سنی جوانان که به میزبانی کبودراهنگ برگزار می شود، هم در جایگاه سوم کشور می ایستند.

و یک سال بعد از آن و نیز در سال جاری هم از صعود به چهار تیم باز می مانند و مقامی کسب نمی کند و در یک هشتم نهایی حذف می شوند.

امیررضا سوری این کبدی کار نمونه تویسرکانی در سال جاری همراه با چهار کبدی کار نمونه استان به اردوی اول انتخابی تیم ملی دعوت می شوند.

وی می گوید: بعد از آن سالی که با تیم نوجوانان سوم کشور شدیم، دو سال پیاپی تیم نوجوانان استان نه به مسابقات منطقه ای رفت و نه به کشوری اصلي و در حقیت یا مسابقات برگزار نشد و یا همدانی تیم اعزام نکرد.

سوری درباره اردوي انتخابي تيم ملي جوانان كه اخيرا در آن حضور یافته است، نیز عنوان کرد:  این اردو که اردویی انتخابی با حضور 30 کبدی کار بود و از این تعداد در حقیقت 12 کبدی کار را انتخاب می کنند.

وی پیشرفت های خود را مدیون زحمت های بی دریغ اولین مربی اش یعنی آقای احسانی می داند که از تمام وجود برای ورزش شهرستان تلاش می کند، و از مهران جمور نیز که در سال جاری نه تنها برای خود بلکه برای تیم کبدی تویسرکان زحمات بسیار کشیده است قدردانی می کند.

سوری امیدوار است که به عنوان یکی از اعضای تیم ملی در کنار سایر بازیکنان در مسابقات آسیایی که فردودین ماه سال آینده برگزار می شود حضور داشته بباشد و برای ایران اسلامی افتخار بیافریند.

همین دیگه فقط به امید و توکل به خدا که بتونم با کمکش تو تیم باشم و مسابقات اسیایی فروردین ماه

به گزارش رودآور، رضا سوری کبدی کار نمونه تویسرکانی در رشته ورزشی فوتبال نیز موفق بوده است.

عكس اول اردوي انتخابي  تيم ملي جوانان كبدي تهران هتل المپيك، امير رضا سوري نفر ششم ايستاده از چپ

عكس دوم اردوي انتخابي در ورزشگاه بعثت تهران،رديف دوم اول نفر نشسته از چپ

عکس سوم مسابقات كشوري جوانان در قم نفر اول نشسته از چپ

 

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان