آخرین اخبار

14. اسفند 1394 - 16:13   |   کد مطلب: 21884
تیم های فوتسال منتخب ستارگان، منتخب راهنمايي، ياران كوروش و تيم تري جی به ترتیب در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان واميد تویسرکان با غلبه بر حریفان خود عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار رودآور، مسابقات فوتسال رده هاي پايه در رده هاي سني (نونهالان، نوجوانان، جوانان واميد ) به همت كميته جوانان و استعداديابي هيات فوتبال و تربيت بدني آموزشگاه هاي شهرستان تويسركان برگزار شد و  امروز جمعه برابر با چهاردهم اسفندماه با برگزاری چهار ديدار فينال قهرمانان این دوره از رقابت ها شناخته شدند.

در رده سني نونهالان تيم منتخب ستارگان موفق شد با نتيجه پنج بر یک تيم امام خميني(ره) را از پيش رو بردارد و در رده سني نوجوانان اين تيم منتخب راهنمايي بود كه با نتيجه سه بر یک از سد تيم كهكشاني ها گذشت.

  در رده سني جوانان نيز  تيم ياران كوروش توانست با نتيجه سه بر دو تيم آريا را با شكست بدرقه كرد و همچنين تيم تري جي  با نتيجه پرگل هشت بر دو حريف خود را شكست داده و به مقام قهرماني مسابقات فوتسال رده سني اميد دست پيدا کرد.

در پايان به تيم هاي اول و دوم هر چهار رده علاوه بر حكم قهرماني جوايزي به رسم يادبود تقديم شد و علاوه بر آن از سوي آقاي كاظم گمار رييس هيات فوتبال شهرستان تويسركان نیز هدایای نقدی به هر هست تيم اول ودوم چهار رده سني اهداء شد.

بهرام روحاني نژاد مسئول برگزاري مسابقات فوتسال پايه در این باره به خبرنگار رودآور، گفت: این دوره از مسابقات با همکاری صمیمانه كاظم گمار رييس هيات، باقرحايري نايب رييس هيات، جعفر فرهمند دبير هيات ومحسن قرباني رييس كميته فوتسال و همکاری تنگاتنگ محمد گودرزي و مسعود گمار معاونت فرهنگي و كارشناس تربيت بدني آموزشگاه هاي اداره اموزش وپرورش برگزار شد.

وی ابراز امیدواری کرد: که با تداوم و برگزاری چنین مسابقات شاهد پیرشفت روز افزون این رشته پرطرفدار در تویسرکان باشیم.

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان