آخرین اخبار

17. فروردين 1395 - 12:00   |   کد مطلب: 22456
کیانوش سلیمانی به عنوان داور برجسته کبدی تویسرکانی دیدار‌های کبدی جوانان آسیا را در ارومیه قضاوت و مرتضی کولویند کبدی کار تویسرکانی نیز تیم ملی کبدی جوانان را در این دوره از رقابت ها همرامی می کند.

به گزارش خبرنگار رودآور، با توجه به برگزاری چهارمین دوره از مسابقات کبدی جوانان آسیا که از دو شنبه هفته جاری آغاز شده و تا 30 فلرودین ماه ادامه دارد، دوران برجسته ای از سراسر کشور در این حوزه برای قضاوت بازی ها دعوت شدند.

در این دوره از رقابت ها که در دو بخش پسران و دختران در شهر ارومیه برگزار می شود، حضور داور برجسته تویسرکانی کیانوش سلیمانی که هم اینک رئیس اداره تربیت بدنی تویسرکان نیز است قطعی شده است.

همچنین در این دوره از رقابت ها مرتضی کولیوند کبدی کار جوان تویسرکانی نیز تیم ملی کبدی جوانان ایران اسلامی را همراهی می کند.

جمهوری اسلامی ایران، ترکمنستان، عراق، هندوستان، افغانستان، تایلند و پاکستان؛ هفت کشوری هستند که برای انجام بازی های چهارمین دوره مسابقات کبدی جوانان آسیا در ایران حضور یافته و به مصاف یکدیگر می روند.

سال گذشته نیز  کیانوش سلیمانی برای قضاوت بازی های کشور عراق از سوی فدارسیون مربوطه در کشور همسایه دعوت شد، اما خود به دلایلی در این دوره از رقابت ها حضور نیافت.

شهرستان تویسرکان بازیکنان و داوران مستعدی در رشته ورزشی کبدی دارد و حضور سلیمانی, داور برجسته بین المللی و نیز کبدی کار این شهرستان در تیم ملی جوانان نشان از ظرفیت های بالای تویسرکان در ورزش کبدی دارد.

انتهای پیام/زنگنه

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان