آخرین اخبار

31. تير 1395 - 14:08   |   کد مطلب: 23774
معاون وزیر راه و شهرسازی از در دست احداث بودن 100 بیمارستان با 24 هزار تخت در کشور در کشور خبر داد.

 «محمدجعفر علیزاده» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در حاشیه بازدید از بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان تویسرکان، گفت: در حال حاضر در تمامی استان های کشور با توجه به رویکرد ارتقاء حوزه بهداشت و درمان مردم، 100 بیمارستان با 24 هزار تخت در کشور در دست احداث است.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود با توجه به اعتبارات تخصیص یافته تا پایان دولت یازدهم 40 بیمارستان از این تعداد با پنج هزار و 700 تخت افتتاح و به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: برای بیمارستان قائم(عج) تویسرکان که آن نیز جز بیمارستان های در دست احداث است از ابتدای شروع مراحل عملیاتی اجرای پروژه تا سال 93، 10 میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص داده شد، این در حالی است که تنها در سال 94 ، 19 میلیارد تومان اعتبار برای آن اختصاص یافت.

علیزاده تصریح کرد: با این وجود به دلیل شرایط بد مالی و بودجه ای کشور تنها پنج میلیارد تومان از مبلغ تخصیص یافته در سال گذشته جذب شد.

وی اعتبار تخصیص یافته در سال جاری را 12 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امید است تا که این مبلغ به طور کامل جذب شود تا بتوانیم شاهد تسریع در عملیات تکمیلی بیمارستان قائم(عج) تویسرکان باشیم.

«محمدمهدی مفتح» نمیانده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: آغاز عملیاتی شدن پروژه بیمارستان قائم تویسرکان سال 87 بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 26 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پروژه هزینه می شود، تصریح کرد: از این مبلغ تاکنون 15 میلیارد تومان جذب شده و این پروژه برای اتمام، نیازمند 11 میلیارد اعتبار دیگر است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر اعتبار تخصیص یافته سال جاری به طور کامل جذب شود، پروژه تا پایان سال مالی 95 تکمیل خواهد شد.

فاطمه زنگنه

 انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

درود بر مفتح و بر سایت روداور

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان