آخرین اخبار

12. شهريور 1395 - 20:23   |   کد مطلب: 24163
" محمد مهدی چواری" شطرنج باز کرمانشاهی با هشت امتیاز عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج سریع غرب کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور، ساعاتی پیش بزرگترین مسابقه شطرنج سریع غرب کشور به کار خود پایان داد و " محمد مهدی چواری" شطرنج باز کرمانشاهی توانست با هشت امتیاز بر رقیبان خود پیروز شود و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

وی با این قهرمانی جایزه برتر مسابقات یعنی ربع سکه را به خود اختصاص داد.

همچنین "امیر علی دلاوری" از همدان با تصاحب هفت و نیم امتیاز بر سکوی دومی ایستاد و " کاوه خبیری" دیگر شطرنج باز کرمانشاهی عنوان سومی را به دست آورد.

سینا کورند از همدان و بهرنگ مهدی آبادی از کرمانشاه دیگر شطرنج بازانی بودند که عناوین چهارم و پنجم را از آن خود کردند.

جوایز نفرات دوم تا پنجم نیز به ترتیب یک میلیون و 700 هزار ریال، یک میلیون و 400 هزار ریال، یک میلیون ریال و 700 هزار ریال به همراه هدیه غیر نقدی بود.

مقام اولی بانوان را آرمتیا احمدی از کرمانشاه و جایگاه نخست پیشکسوتان را نیز محمد قنایی از ملایر به خود اختصاص دادند.

عنوان بهترین بازیکن زیر ریتینگ 1800 از آن مهرداد ربیعی از لاله جین و بهترین بازیکن زیر ریتینگ 1600 از آن یاسین جعفری از همدان شد.

ماروین رستمی از کامیاران به عنوان قهرمان زیر 12 سال مسابقات شطرنج غرب کشور را به دست آورد و علیرضا بیات از تویسرکان نیز بهترین شطرنج باز شهرستان معرفی شد.

سرداور این مسابقات را که به روش سوئیسی در 9 دور و به صورت انفرادی برگزار شد، محمدامین بیات عهده دار بود.

در مراسم پایانی از محمدکاظم گمار شهردار، خزایی مسئول تالار ارغوان، گودرزی معاون فرهنگی آموزش و پرورش، الوندی رییس بانک مسکن و سید مهدی میرمعینی رئیس اسبق هیأت شطرنج تویسرکان با اهدا تندیسی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش رودآور، در این دوره از رقابت ها 100 شطرنج باز از شهرهای تویسرکان، بهار، لاله جین، همدان، ملایر، نهاوند، خرم آباد، بوکان، سنندج، کامیاران و کرمانشاه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان