آخرین اخبار

14. آبان 1395 - 13:01   |   کد مطلب: 24976
حاشیه های دیدنی و خواندنی از تعامل اقشار بسیج در یک رزمایش؛
رزمایش الی بیت المقدس؛ نمایش قدرت نمایی بسیجیان
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: پیام رزمایش الی بیت المقدس، نمایش اقتدار اقشار مختلف بسیج به قدرت های مستکبر و بالابردن قدرت بازدارندگی نیروهای بسیجی برای حفاظت از این مرز و بوم و نیز رساندن پیام صلح و دوستی و امنیت پایدار به دوستان است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مرحله اصلی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با رمز یا رسول الله(ص) در تویسرکان برگزار شد، رزمایشی که حضور نوجوانان و جوانان در کنار افراد میان سال زیبایی خاصی به خود گرفته بود.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در حاشیه این رزمایش و در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در این رزمایش 6 گردان الی بیت المقدس تویسرکان حضور دارند و روز گذشته اعضای این گردان ها با حضور در راهپیمایی 13 آبان رویکرد اصلی رزمایش را که برگرفته از مکتب سرخ حسینی یعنی استکبارستیزی است را به همگان نشان دادند.

وی اظهار کرد: بالا بردن توان رزمی بسیجیان از اهداف اصلی این رزمایش است تا به یزدیان زمان یعنی امریکای جنایتکار نشان دهند که هرگز دست از حمایت اسلام و انقلاب برنمی دارند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: پیام رزمایش الی بیت المقدس، نمایش اقتدار اقشار مختلف بسیج به قدرت های مستکبر و بالابردن قدرت بازدارندگی نیروهای بسیجی برای حفاظت از این مرز و بوم و نیز رساندن پیام صلح و  دوستی و امنیت پایدار به دوستان است.

سعیدی عنوان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت آموختن رزم انفرادی، ستونی کشی در شب، پدافند، کمین و ضد کمین از جمله برنامه های روز گذشته بود و امروز در مرحله اصلی آن 6عملیات توسط 6 گردان بیت المقدس تویسرکان برگزار شد.

وی تصریح کرد: عملیات های تأخیری، تعقیب و گریز و مقابله با رخنه، پاکسازی و دفاع مستحکم، ضد هلی برن، اغتشاشات و امداد و نجات از برنامه های اصلی این رزمایش در تویسرکان بود.

«محسن جهانگیری» مسئول عملیات سپاه ناحیه تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: گردان های بیت المقدس تویسرکان با حضور در رزمایش یا حسین گویان به رهبر خود لبیک گفتند.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه چشم داشت و اقدام نظامی دشمن توسط گردان های بیت المقدس خنثی و متلاشی خواهد شد، اظهار کرد: اگر دشمنان چنین قصدی داشته باشند پیش از آن که حرکتی انجام دهند در موقعیتی که فکرش را نمی کنند ضربه محکمی خواهند خورد.

مسئول عملیات سپاه ناحیه تویسرکان افزود: در دنیای امروزی بالابردن سطح تقوا و پرهیزگاری برای نیرو های بسیجی و گردان ها از همه چیز مهمتر است.

یکی از بسیجیان نوجوان حاضر در رزمایش هم با تأکید بر اینکه هیچ مستکبری با مشاهده توان و قدرت معنوی و دفاعی ما جرأت دست درازی به کشور را نخواهد داشت، گفت: امروز ما همراه سایر دوستان بسیجی خود فریاد بر می آوریم که تا پای جان برای حمایت از انقلابمان ایستاده ایم و می گوییم لبیک یا حسین(ع).

کزازی دیگر بسیجی حضور یافته در رزمایش نیز عنوان کرد: دشمن از ما همبستگی و اتحاد ما و بیشتر از اعتقاد و ارزش های والای اسلامی و انقلابی ما ترس دارد، از این رو به دنبال تخریب ولایت و بسیجیان نقشه های شومی در سر می پروراند که خوشبختانه با راهنمایی های مدبرانه و حکمیانه مقام عظمای ولایت و حضور همیشه در صحنه بسیجیان راه به جایی نبرده است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان