آخرین اخبار

6. آذر 1395 - 12:46   |   کد مطلب: 25384
مسئول این گروه انفورماتیک شهید عینعلی تویسرکان گفت: پروژه توپ شو با صرف هزینه بیش از هشت میلیون تومان در مدت سه ماه به بهره برداری رسیده است که در صورت تکمیل و حمایت مسئولان تا پایان سال به سودآوری و اشتغالزایی 10 نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار رودآور، این روزها با وجود سایت ها، بازی های رایانه ای و نرم افزارهایی که در واقع بدافزار هستند و با تدبیر خیانتکارانه دشمنان اسلام و انقلاب روانه بازار ایران شده اند، وجود نرم افزارهای فرهنگی با روبکرد ایرانی ـ اسلامی غنیمت است.

در این میان گروهی از جوانان بسیجی پایگاه امام خمینی(ره) تویسرکان در قالب گروه انفورماتیک شهید عینعلی دست به کار شده اند و با تولید نرم افزارهای مناسب، جهادگرانه در عرصه نبرد نرم در برابر هجمه ها ایستادگی می کنند.

«محمد محمدظاهری» مسئول این گروه در گفت و گو با خبرنگار رودآور، می گوید: امروزه فرهنگ به عنوان مهم ترین ابزار اثر گذاری جوامع بر یکدیگر شناخته شده و حفظ و تقویت آن امری حیاتی تلقی می شود.

وی اظهار کرد: وجود فرهنگ سالم و با نشاط در یک جامعه نوید دهنده پیشرفت، سلامت و نشاط اجتماعی است و کشور ما هم با توجه به داشتن جمعیتی جوان در صورت غفلت از پرداختن به فرهنگ بدون تردید در رسیدن به اهداف خود دچار مشکل می شود.

این جوان نمونه بسیجی که مدرس دانشکده فنی مهندسی تویسرکان نیز است، افزود: در همین راستا سعی کردیم تا تولید اثر فاخر، کارآمد و ارزشمند فرهنگی سر لوحه اقدامات ما  قرار بگیرد و با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته در گام اول راه اندازی وب سایت جامع آموزش ورزش با عنوان toopsho.com    را در دستور کار خود قرار دادیم.

محمدظاهری عنوان کرد: در این سایت هزاران ساعت فیلم های آموزشی بیش از 40 رشته ورزشی به صورت درس به درس و رایگان در اختیار کاربران در هر نقطه ای از دنیا قرار گرفته است.

وی همچنین به تولید و بازی اندرویدی ایرانی اسلامی قندعسل با هدف حفظ فرهنگ و ترویج زندگی مهارت های زندگی فردی و اجتماعی برای کودکان  هم اشاره کرد و گفت: این بازی برای کودکان و دختران این سرزمین که مادران فردای جامعه هستند طراحی و تولید شده است.

مسئول گروه انفورماتیک شهید عینعلی تویسرکان افزود: هسته اصلی این تیم متشکل از مسعودمحمدظاهری، داوود جعفری و علیرضا علیقاردشی است که البته در این مسیر هادی محمد ظاهری و خانم اسکندری نیز کمک های قابل توجهی به ما داشتند.

محمدظاهری ادامه داد: پروژه توپ شو با صرف هزینه بیش از هشت میلیون تومان در مدت سه ماه به بهره برداری رسیده است که در صورت تکمیل و حمایت مسئولان تا پایان سال به سودآوری و اشتغالزایی 10 نفر خواهد رسید.

وی عنوان کرد: پروژه بازی اندرویدی قند عسل هم برای تکمیل منتظر رسیدن بودجه در خواستی است که در این صورت این بازی در یک بازه 6 ماهه به بهره برداری کامل و بازگشت سرمایه با اشتغال 6 نفر خواهد رسید.

«مسعود محمدظاهری» سخنگوی این گروه نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: گروه انفورماتیک شهید عینعلی در حوزه جنگ نرم و جبهه فرهنگی و پدافند غیرعامل فعالیت دارد و هدف تیم تولید کالای فرهنگی فاخر با محوریت جمله مقام معظم رهبری است که فرمودند " توصیه من به جوانان این است تحصیل، تهذیب و ورزش".

وی اظهار کرد: سایت toopsho.com    نخستین و بزرگترین مرکز جامع آموزش ورزش با بهره گیری از بهترین و قوی ترین مجموعه های آموزشی چندرسانه ای است که در گام اول بیش از 40 رشته ورزشی را جمع آوری و ارائه داده ایم و در ادامه به 60 رشته ورزشی دیگر به زودی خواهیم پرداخت.

سخنگوی گروه انفورماتیک شهید عینعلی درباره چرایی تولید بازی اندرویدی قند عسل، افزود: بازی های رایانه ای یکی از ابزارهای های جنگ نرم است و ابزار درآمدزایی برای خیلی از کشورها محسوب می شود و امروز بیشتر به عنوان اسلحه نفوذ فرهنگی به ویژه در سنین جوانی است.

محمدظاهری تصریح کرد: از این رو گروه ما سعی بر آن دارد تا با تولید بازی های مناسب به ویژه برای کودکان قدرت ایستادگی آنان را در برابر هجمه ها و نفوذ فرهنگی دشمن تقویت کند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان