آخرین اخبار

14. خرداد 1396 - 11:57   |   کد مطلب: 28813
حضور متحدگونه جوانان در کنار افرادی که امام را در زمان حیاتشان درک کرده اند، این روزها مشهود است و نشان از عمق شخصیتی و اثرگذاری امام بر دل ها و قلب ها حتی پس رحلتشان دارد، دل هایی که امروز برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب می تپد.

به گزارش  خبرنگار رودآور؛ شامگاه روز گذشته بود که عده ای از جوانان تویسرکانی با محوریت جوانان بسیجی حوزه المهدی(عج) سپاه ناحیه تویسرکان و با همکاری کمیته امداد و بنیاد شهید دست به کار شدند تا به دو هزار روزه دار در شب رحلت امام خمینی(ره) افطاری دهندو نامش را هم گذاشتند نذری برای امام.

محمودی در این باره به خبرنگار رودآور، گفت: به بهانه این سفره بزرگ افطاری به دنبال آن بودیم تا با برگزاری مراسمی قبل از آن به تبیین گفتمان امام راحل(ره) باشیم.

جوانان تشنه شناخت ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) هستند

وی معتقد است، هنوز هم که هنوز با وجود گذشت سال های بسیار آن طور که باید و شاید ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) به خوبی شناسانده نشده است و جوانان بسیاری هم که تشنه شناخت شخصیت عرفانی، سیاسی و فرهنگی ایشان هستند.

حضور متحدگونه جوانان در کنار افرادی که امام را در زمان حیاتشان درک کرده اند، این روزها مشهود است و نشان از عمق شخصیتی و اثرگذاری امام بر دل ها و قلب ها حتی پس رحلتشان دارد، دل هایی که امروز  برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب می تپد.

اینجا نوجوانان و جوانان همراه با یکدیگر وسایل سفره افطار را آماده می کنند، برخی از آنان به وجودی که به سن تکلیف نرسیده اند اما با زبانی روزه تمرین تقوا می کنند و برای امامشان به صحنه آمده اند.

هر کدام وظیفه ای را بر عهده گرفته است تا سریعتر سفره دو هزار نفری را پهن کنند، یکی خرما و سبزی ها را بر سر سفره می چیند و دیگری بطری های آب را، آن یکی نان می آورد و دوست پنیر را، دست به دست هم داده اند تا نشان دهند که هستند و بر این باورند که باید در هر زمینه ای برای شناساندن وجود عرفانی و سیاسی امام گام های استواری بردارند.

زمانی که از آنان می پرسیم از امام خود چه می دانند می گویند که آن جه را می دانیم همه در وجود نازنین رهبر معظم انقلاب گنجانده شده است و تا جایی که توانسته ایم سعی می کنیم با پیروزی از ایشان در خط امام حرکت کنیم.

در این میان هستند بانوانی که همیشه حضور آنان نشانگر در صحنه بودنشان است و در اینجا سوری، مالمیر و عبدالمالکی به همراه دیگر دوستان خود از شمس اللهی و صلح میرزایی گرفته تا زنگنه و اسکندری گرد هم جمع شده اند تا هر کدام گوشه ای از پذیرایی از مهمان سفره نذر امام را بر عهده بگیرند.

مقام معظم رهبری آینه تمام کمال امام راحل(ره) هستند/تبیین گفتمان امام ضروت جامعه امروز ما

سوری عنوان می کند: من خود یک جوان هستم و سعی می کنم با مطالعه وصیت نامه و سیره امام ایشان را بهتر بشناسم و معتقدم که امروز تبیین گفتمان امام ضرورتی برای همگان به ویژه برای نسل جوان است.

وی می گوید: بزرگان نظام می گویند اگر در دوران امام نبوده اید و ایشان را درک نکرده اید، می توانید با پیروی از رهبر معظم انقلاب و شناخت وجود پربرکتشان تجسمی از امام را برای خود داشته باشید و من نیز به این باور رسیده ام که مقام معظم رهبری آینه تمام کمال امام راحل(ره) هستند.

حالا دیگر کم کم صدای اذان به گوش می رسد و این خادمان امام و شهدا خود را برای ادای فضیه نماز مغرب و عشاء آماده و پس از اقامه نماز از مهمانان امام پذیرایی می کنند.

اینان نه از روی عادت بلکه از روی عشق و صمیمیت و دلدادگیشان به میدان آمده اند تا حداقل شبی را در خدمت دوستداران امام خمینی(ره) بگذرانند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان