آخرین اخبار

2. تير 1396 - 11:40   |   کد مطلب: 29168
روز قدس، روز خودنمایی اتحاد مسلمانان جهان بر ضد صهیونیست کودکش و جهانخوار این مزدور دست و پاشکسته امریکا است و امروز در تویسرکان هر کسی با هر گرایش و سلیقه ای از پیر و جوان، زن و مرد آمده اند تا نشان دهند صهیونیست نابود شدنی است.

به گزارش خبرنگار رودآور ؛ آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان است، آخرین جمعه ای که با تدبیر و درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، روزی می شود سراسر از معنویت برای زمینه سازی وحدتی در راستای پیروزی قدس شریف و نابود کردن حرام زادگانی چون اسرائیل که نطفه یشان در امریکا بسته شده است.

و حال اقشار مختلف مردم در تویسرکان از پیر و جوان، زن و مرد و حتی کودکان در یک حرکت منسجم گونه برای راهپیمایی در این روز که تنها برای فلسطینیان است و بس حضور یافته اند.

پرچم ها و تراکت های "مرگ بر امریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آل سعود" و همچنین آدمک های مسئولان رژیم غاصب صهیونیستی و ترامپ امریکایی خودنمایی می کند.

پرچم های امریکا و اسرائیل زیر پای بصیرت و خروش مردم له می شوند، پرچم هایی که در آخر مراسم قرار است به آتش کشیده شود و  نماد روزی است که این جنایتکاران زمانه نابود می شوند.

روز قدس، نماد استکبارستیزی آزادیخواهان جهان است

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی هم در جمع راهپیمایی کنندگان است، او درباره اهمیت هرچه با شکوه تر برگزار کردن این راهپیمایی می گوید: بی تردید نام گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان حرکتی هوشمندانه و با تدبیر از سوی امام راحل(ره) بود، چرا که در این روز مردم مسلمان جهان پس از روزها روزه داری دل هایشان مملو از معنویت و نورانیت است، از این رو حرف حق را بهتر و جامعتر می شوند و دل هایشان پذیرای استکبارستیزی به تمام معنا است.

با روز جهانی قدس زندگی می کنیم

یکی از راهپیمایی کنندگان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با تأکید بر اینکه حضور تک تک ما مردم می تواند جرقه امیدی در اذهان و قلب های مردم بی پناه و رنج دیده فلسطین باشد، عنوان کرد: روز جهانی قدس، روزی است که در زندگی ما عجیل شده است و ما هر ساله با آن زندگی می کنیم، روزی برای حمایت از زنان و کودکان فلسطینی که بی هیچ گناهی کشته می شوند.

نطفه اسرائیل کودک کش در امریکا بسته شده است

یکی از بانوان تویسرکانی هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با تأکید بر اینکه نطفه اسرائیل کودک کش در امریکا بسته شده است، عنوان کرد: صهیونیست همان گونه که رهبر معظم انقلاب دو سال پیش فرومدند، 25 سال آینده را نخواهد دید و به فضل الهی این فرزند نامشروع امریکا به زودی نابود می شود.

وی افزود: ما امروز دست در دست یکدیگر و همسو و همدل با ملت آزاده فلسطین از مقاومتشان حمایت می کنیم و تا به آنان بگوییم درد آوراگی چشیدن سخت است اما یک جهان آزاده پشت سر شماست تا پیروز میدان شوید.

مقرّ داعشی های تکفیری در دیرالزور متلاشی شد، اسرائیل غاصب هم محکوم به شکست است

شهروند دیگری هم که به همراه خانواده خود در این راهپیمایی سراسر استکبارستیزی حضور یافته است، در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: قدرت موشکی سپاه پاسداران، این حامیان آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، قدرتی که هفته گذشته به رخ تمام جهانیان کشیده شد و همان گونه که مقرّ داعشی های تکفیری در دیرالزور متلاشی شد، به یاری خدا رژیم غاصب صهیونیستی هم به زودی به زباله دان تاریخ می پیوندد.

وی اظهار کرد: امام اسرائیل جنایتکار را غده سرطانی منطقه می دانستند و رهبر انقلاب بر نابودی این جنایتکاران تأکید دارند و امید است با وحدت بیشتر مسلمانان و آزادیخواهان سراسر جهان ریشه ظلم و کفر این مستبدان عالم برچیده شود.

کشورهای مرتجع منطقه روزی سرشان به سنگ می خورد/لنجنزاری به نام صهیونیست

یکی دیگر از راهپیمایی کنندگان هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از بی اراده بودن کشورهای مرتجع منطقه حرف به میان آورد و گفت: اگر نبود تزلزل و ترس این کشورهای مترجع بی تردید لحظه نابودی جنایتکاران صهیونیستی نزدیکتر می شد.

وی تصریح کرد: این کشورهای خائن به اسلام به ویژه آل سعود که لیاقت خادم بودن حرمین شرفین را ندارند، به زودی سرشان به سنگ می خورد و آن روز دیگر دیر خواهد بود چرا که خود را در لجنزار جنایات بیرحمانه صهیونیست و امریکای خونخوار غرق کرده اند.

به آتش کشیده شدن پرچم های اسرائیل غاصب و امریکای جهانخوار/قطعنامه ای که با تکبیر حاضران تأیید شد

در انتهای مراسم علاوه بر به آتش کشیدن پرچم های ظالمان جهان یعنی امریکا و نوچه اش اسرائیل غاصب، قرار است قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس که تشکیل شده از بیان آرمان‌ها، خواسته‌ها و مواضع ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی درباره فلسطین اشغالی، آزادسازی قدس شریف و تحولات منطقه و جهان است قرائت شود تا تکبیر راهپیمایی کنندگان مهر تأیید آن باشد.

روز قدس روز رهایی ملت آزاده فلسطین

به گزارش رودآور، پرداختن به موضوع مهم قدس، تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) که همان آزادی قبله اول مسلمین جهان است و هر ساله و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان می تواند، چراغ امید رهایی را در دل فلسطینی ها روشن نگه دارد و روحیه ایستادگی آنان را بیش از پیش در برابر جنایت حیوان صفتانه رژیم اشغالگر قدس تقویت کند وامروز اگر گوش شنوایی باشد بی تردید فریاد مظلومتی کودکان و زنان بی پناه فلسطینی را می شنود و در غم آن خون گریه می کند، فلسطینی که پاره تن اسلام است و باید از چنگال غاصبشان به وحدت امت اسلامی رهایی بخشد.

 

زنگنه 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان