آخرین اخبار

12. آبان 1397 - 5:46   |   کد مطلب: 31314
فردا و همزمان با 13 آبان ماه، خروش استکبارستیزی نسل های سوم و چهارم انقلاب، یعنی دانش آموزان این کشور، همگام با اقشار دیگر در راهپیمایی ضد استکباری رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ فردا 13 آبان ماه هجری شمسی است، روز ملی استکبار ستیزی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، روز دانش آموز و تبعید امام راحل به ترکیه به خاطر اعتراض به مصوبه کاپیتولاسیون امریکایی.

امروز نسل های سوم و چهارم انقلاب با وجود آن که در روزهای پر التهاب پیروزی و آغازین انقلاب حضور نداشتند، اما با تحقیق و پرسشگری به این نتیجه رسیده اند که استمرار این نظام بر مبنای آموزه های دینی و اسلامی شکل گرفته تنها با محوریت اسلام و بر مبنای استکبارستیزی بوده و است.

نباید هیچ گاه به امریکاییان اعتماد کرد

در این باره محمدی که دانش آموز پایه دوم دبیرستان است در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: گرچه هر چند از سیاست سررشته ای ندارم، اماخوب می دانم که مستکبران و دشمنان نظام چه ها بر سر این ملت آورده اند، از کشتار بی رحمانه دانش آموزان بگویم یا از هواپیمای مسافربری که در دریای خلیج فارس توسط امریکایی ها سوخت کرد؟

وی اظهار کرد: من از مطالعه تاریخ لذت می برم، تاریخ برای من عبرت آموز است و در آن با دانستن جنایات امریکا علیه مردمان کشورم، درک می کنم که نباید هیچ گاه به آنان اعتماد کنم.

حقوق بشر در امریکا معنایی ندارد/نژادپرستی در امریکا اولویت سرمدارانش است

عبدالمالکی یکی از دانشجویان رشته کامپیوتر است، او نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور با اشاره به خیانت ها و تحریم های مکرر امریکاییان در سال های گذشته علیه ملت ایران، گفت: آنان به بهانه حقوق بشر، به کشورهای مختلف حمله ور می شوند، زنان و کودکان بی پناه را بی هیچ جرم و جنایتی قتل و عام می کنند.

وی اظهار کرد: حقوق بشر در خود امریکا معنایی ندارد، آن جا رنگین پوستان به ویژه سیاه پوستان هر روز توسط افکار و سلاح های  نژادپرستانه سرمداران کشورشان یا ترور شخصیتی می شوند و یا در دام آنان گرفتار مرگ.

جوانان ما خودباورتر شده اند

عربی هم که بانوی فارغ التحصیل رشته شیمی محض است، د باره تحریم های علمی کشورمان از سوی امریکا عنوان کرد: کافران زمان می خواهند با تحریم های علمی از پیشرفت و ترویج تفکر انقلاب اسلامی در جهان جلوگیری کنند در حالی که تاکنون نه تنها موفق نبوده اند بلکه این تحریم ها زمینه ساز روحیه خودباوری و تفکر توانستن در بین جوانان شده است، همچنان که در سال های پس از انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های مختلفی در عرصه های هسته ای و علوم و فضا بوده ایم.

امریکاییان چگونه برای ملت ما دل می سوزانند، اما بیماران ما را تحریم دارویی می کنند؟!

وی افزود: آنان حتی از پیشرفت های صلح آمیز انرژی هسته ای ما به وحشت افتاده اند و به همین علت است که با نقشه های شوم خود دانشمندان هسته ای ما را به شهادت می رسانند، آیا مگر غیر از این است که یکی از تلاش های این دانشمندان برای تهیه رادیوداروها از امکانات هسته ای در راستای درمان بیماران کشورمان بوده است؟ حال چه شده که امریکاییان کاسه داغ تر از آش شده اند و برای ملت ما دل می سوزانند؟

عربی تصریح کرد: اگر امریکاییان در گفته های خود صادق هستند پس چرا به بهانه حقوق بشر مانع از ساخت دارو برای بیماران ما می شوند، آیا نمی دانند که بسیاری از داروها و تجهیزات ساخت داخلی جان کودکان و انسان های بسیاری را نجات می دهد؟ یک مثال بسیار ساده می زنیم، داروهای خارجی بسیار گران است و با این بیماری های جدید امروزی شاید خانواده ای پیدا شود که نتواند خرج و مخارج هزینه های درمان را تأمین کند، باید بیاید دست روی دست بگذارد و ذره ذره از بین رفتن یکی از اعضای خانواده خودش را مشاهده کند؟ یا این که علم در اختیار دانشمندان ما باشد و آنان به تولید داروهای مورد نیاز کشور روی بیاروند.

رفتار امریکاییان مضحک و دروغ پردازنه است

وی تأکید کرد: امریکا و هم پیمانانش اگر از حقوق بشر حرف می زنند ملت ما را لااقل تحریم دارویی نمی کردند که بیماران ما به دلیل نبود یا کمبود دارویی جان خود را از دست ندهند، از یک طرف ما را تحریم علمی می کنند و با انواع تحریم ها از جمله تحریم های هسته ای از پیشرفت علمی ما برای ساخت داروها جلوگیری می کنند و از طرفی دیگر خود را مدافعان حقوق بشر می دانند، ای رفتارشان بسیار مضحک و دروغ پردازانه است.

مرگ بر امریکا و مرک بر اسراییل اصلی ترین شعار فردای ما دانش آموزان

علیئی هم دانش آموز سوم دبیرستان است، او در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: "شعار مرگ بر امریکا"، اصلی ترین شعار استکبارستیزی من و دیگر دوستان دانش آموز است، ما فردا با صدایی بلند از جنایتکاران زمانه که هر روز در نقطه ای از جهان به قتل و عام بی گناهان روزگار دست می زنند، اعلام انزجار می کنیم.

وی اظهار کرد: امریکا، کشوری سلطه طلب، زورگو و فتنه انگیز در سراسر جهان است که اگر این گونه نبود، امروز هم داعشی های دست پرورده آنان و اعراب مرتجع منطقه دست به کشتار مسلمان حقیقی در سوریه، یمن و بحرین نمی زدند.

این دانش آموز تویسرکانی تأکید کرد: البته شعارهای ضد صهیونیستی ما هم را باید در کنار اصلی ترین شعار استکبارستیزانه ما دانش آموزان قرار دهیم، چرا که صهیونیست هم همچون سگ زردی برادر شغال است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان