آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1397 - 0:57   |   کد مطلب: 33636
این روزها و همزمان با نخستین ماه از فصل زیبای بهار، جهادگران بسیجی دست در دست یکدیگر، برای زودن رنگ محرومیت از مناطق محروم یا علی گویان به میدان آمده اند و برای نیازمندان خانه می سازند جهادگرانه.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ محرومیت زدایی از اولویت های مهم بسیج سازندگی در سراسر کشور است، در این زمینه به طور عمده گروه های جهادی چه در حوزه دانش آموزی و دانشجویی و چه در حوزه های محلات برای زودن رنگ محرومیت و نقش بستن رنگ سازندگی و پویایی بر چهره مناطق محروم بی هیچ چشم داشتی وارد عرصه می شوند.

در این باره شاهد هستیم که این روزها به همت بسیج سازندگی سپاه تویسرکان و با همکاری گروه های جهادی در همین نخستین روزهای سال ۹۷ ساخت سرویس بهداشتی و تعمیر خانه مادر شهید در کهنوش عملیاتی شد.

«رضا ناصری» مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با اشاره به انجام اردوی جهادی نوروز ۹۷ بسیج سازندگی، گفت: این پروژه با برآورد هزینه ۶ میلیون تومانی در زمینه سقف کوبی و نیز سخت سرویس بهداشتی توسط بسیجیان جهادگر در بسیج دانش آموزی در مرحله اجرا قرار گرفت.

وی اظهار کرد: همچنین با پیگیری های بسیج سازندگی کمک به ساخت و تکمیل بخشی از خانه شهروندی که در بارندگی های اسفند سال گذشته، تخریب شده بود، توسط نیروهای جهادی بسیج دانش آموزی در اردوی جهادی سال ۹۷ عملیاتی شد.

در گزارش های آتی به طور مفصل به فعالیت های بسیج سازندگی شهرستان در مناطق محروم و کمک رسانی به نیازمندان و محرومان می پردازیم.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان