آخرین اخبار

12. شهريور 1397 - 5:44   |   کد مطلب: 34428
مردم از پرسه زدن معتادان و تجمع چهار، پنج نفره آنان و استعمال مواد مخدر و حتی تزریق مواد از سوی بانوان، آن هم در اطراف تنها کتابخانه تخصصی کودک استان همدان در تویسرکان گلایه مند هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در حوالی محله زرهان و در جوار آرامگاه امامزاده اسماعیل(ع) در تویسرکان، نخستین کتابخانه تخصصی کودک استان همدان را بنا کرده اند، در واقع سال 91 بهره برداری از این کتابخانه رقم خورد.

مکانی بسیار عالی، اما حال در چند سال گذشته تاکنون شاهد هستیم که همچنان گاه و بی گاه در حوالی این کتابخانه و در کنار پارک آن هم درست جلوی درب ورودی کتابخانه عده ای از معتادان در گروه هایی چهار تا پنج نفره از مرد و زن تجمع کرده، موادی تهیه و مصرف می کنند.

این کتابخانه بیش از 500 عضو فعال دارد، اما هم والدین و هم کودکان از حضور معتادان در اطراف آن نگران هستند، درست در چندقدمی کتابخانه در روز روشن شاهد مصرف مواد از سوی معتادانی هستیم که هرزچندگاهی دستگیر و شاید هم به کمپ ترک اعتیاد ارجاع داده می شوند و بعد مجدد راه خود را ادامه می دهند و باز اعتیاد.
در جمع این افراد حضور بانوان معتاد هم قوز و بالا قوز شده است, آیا الگوی تربیتی کودکان ما در حوالی یک کتابخانه قرار است مردان و زنان معتادی باشند، از جنس اعتیاد؟

برای مشاهده فیلم مربوطه می توانید اینجا کلیک نمایید.

زنگنه 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان