آخرین اخبار

14. فروردين 1398 - 21:58   |   کد مطلب: 35393
نماینده فرماندار، بخشدار یا عضو ستاد بحران نیست که گاهی از او مسائلی را بخواهیم یا نخواهیم، نباید آدرس غلط بدهیم، نماینده دنبال اعتبارات و بودجه های تویسرکان است و اما اینجا مفتح نماینده پرتلاش شهرستان و در این گفت و گو برای مردم این دیار شفاف سازی می کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به تازگی خطر سیلابی شدن تویسرکان از بیخ گوش مردم این دیار گذشته و اما از تلاش های ستاد بحران شهرستان درباره این مسئله نباید غافل ماند و جای قدردانی دارد.

و اما زمزمه هایی که چرا دکتر مفتح نماینده مردم در این چند روز کجا بوده در فضای مجازی به گوش می رسد، بنابراین دقیقاً همین گفته های مردمی بی کم و کاست از دکتر مفتح توسط خبرنگار رودآور سوال شد و وی پاسخی شفاف داد.

مفتح در طول این سال های نمایندگی خود برای تویسرکانی ها عمدتاً به گفته بسیاری از خبرگزاری ها، مسئولان کشوری، استانی و مهمتر به اذعان مردم پرکارترین نماینده ای بوده که نه تنها در بسیاری از روزها و ساعات کاری معمول بلکه روزهای تعطیل از جمعه گرفته تا تعطیلات رسمی دیگر در حوزه انتخابیه خود یعی در تویسرکان حضور داشته است.

تا جایی که حتی نیکبخت استاندار اسبق همدان بارها از اینکه دکتر مفتح مسئولان کشوری را حتی در روزهای تعطیل برای رسیدگی به امور مردم به شهرستان می کشاند حرف ها به میان آورده بود.

دکتر مفتح علاوه بر روستاگردشی های منظم ساعات ملاقات بسیاری را هم برای مردم داشته و دارد که خود مردم می توانند این مطلب را قضاوت کنند.

نماینده فرماندار، بخشدار یا عضو ستاد بحران نیست که گاهی از او مسائلی را بخواهیم یا نخواهیم، نباید آدرس غلط بدهیم، یک نماینده دنبال اعتبارات و بودجه های تویسرکان است، باید قدر دانست که اگر پیگیری های دکتر مفتح نبود معلوم نبود آیا کسی به فکر بودجه گرفتن برای ساخت ایستگاه باباکمال، سد خرمرود، تصفیه خانه سد سرابی و دو بانده کردن محورهای تویسرکان به جوکار و تویسرکان به کنگاور و بسیاری دیگر از این قبیل موارد بود یا نه؟

اما چه شد که مفتح تویسرکان نبود،؟! سوالی بود که پاسخش را از زبان خود نماینده مردم تویسرکان جویا می شویم.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با تأکید بر اینکه در نوروز امسال به هیچ عنوان مسافرت نرفته است، گفت: به طور معمول در سال های گذشته هفته اول تعطیلات نوروزی به مشهد مقدس سفر می کردم، اما امسال برای آن که گوش به زنگ باشم حتی به قم و به زیارت حرم مطهر فاطمه معصومه(س) که نزدیک تهران بود و یا برای حضور بر سر مزار شهید مفتح هم نرفتم.

وی اظهار کرد: در هفته دوم تعطیلات با توجه به اینکه سال گذشته سال کاری و شلوغی بود و بسیار هم به حوزه انتخابیه رفت و آمد داشتم و در آخرین ماه سال هم بیشتر از همیشه مسئله بررسی بودجه در دست اقدام ما بود، برخی برنامه های جاری مرتبط با تویسرکان افزایش یافته بود، بنابراین برنامه ریزی کردم امسال به هیچ عنوان مسافرت نروم و در تهران بمانم تا سر و سامانی به این امور دهم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: برنامه ریزی برای همین مسئله و رسیدگی ها، قبل از عید بود و آنقدر فشرده که حتی همان زیارت قم را هم نرفتم، اما این نبود که اصلاً از تویسرکان خبری نداشته باشم، بدین ترتیب هر روز هر روز مسائل مرتبط با بارش ای شدید اخیر را تلفنی از فرماندار و بخشداران جویا می شدم و می گفتم اگر ضرورتی به حضور بنده است بیایم.

مفتح تصریح کرد: حتی در این روزها تعدادی از مردم روستاها و شهرها با بنده تماس می گرفتند و پاسخگو بودم و این نبوده که در مسافرتی به سر برده و جویای حال مردم شریف تویسرکان نباشم.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان