آخرین اخبار

14. خرداد 1398 - 20:21   |   کد مطلب: 35699
هنوز هم برای پذیرش درخواست استعفای میرزاجانی یا هر عضو دیگر شورا دیر نشده و دبیرخانه باز است، ضمن آنکه می توانیم پنجشنبه همین هفته 16 خردادماه جلسه فوق العاده برای موافقت یا مخالفت با استعفای او نیز تشکیل دهیم و اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال انتشار مطلبی درباره استعفای میرزاجانی عضو شورای شهر تویسرکان در ندای توی که وی عنوان کرده "بعد از اعلام مهلت قانونی استعفا برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از طریق وزارت کشور اعلام شد که تا ۱۶خرداد۹۸ فرصت هست، بنده تصمیم گرفتم که استعفا دهم، حالا اینکه آنجا کاندید می شوم یا نه بستگی به شرایط دارد ولی حتی اگر یک درصد به این نتیجه برسم که کاندید شوم باید شرط اولیه اش که استعفا در مهلت قانونی تا قبل از مهلت تعیین شده است را داشته باشم."

 شبهات و شایعاتی بر سر زبان ها افتاده که رییس شورای شهر تویسرکان نمی خواهد جلسه مرتبط با استعفای میرزاجانی مطرح شود که این مطلب به صورت شفاف و روشن از سوی رییس این شورا به شدت تکذیب شد.

در این باره «مسعود حمیدیان» رییس شورای شهر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با تکذیب ادعای میرزاجانی عضو شورای این شهر، گفت: طبق روال قانونی می بایست میرزاجانی نامه استعفای خود را به صورت کتبی و یا لااقل درخواست شفاهی برای رییس شورا مطرح می کرد که این اتفاق روی نداده بود.

وی اظهار کرد: در حقیقت بدون اینکه این عضو شورا نامه ای به دبیرخانه ارسال کند، موضوع استعفای خود را به صورت مستقیم در نامه ای در تاریخ هشتم خرداد می نویسد و در روزهای بعد به فرمانداری تویسرکان ارسال می کند، نامه ای که ما از آن مطلع نبودیم، این نامه طبق اسناد بعد از ارجاع از فرمانداری ساعت 9 صبح 13 خرداد در شورا وصول می شود که بلافاصله پیامک مورد نظر برای تشکیل جلسه به اعضا داده می شود.

رییس شورای شهر تویسرکان افزود: در این باره باقری دیگر عضو شورای این شورای شهر در مسافرت خارج از استان به سر می برد و عبدی عضو دیگر شورا هم طبق اسناد موجود از روزها قبل مرخصی استحقاقی و شاهمحمدی نیز مرخصی استعلاجی خود را رد کرده بودند، در عمل جلسه بدون حضور سه عضو قابل برگزار شدن نبود و ارتباطی با بنده نداشته است.

حمیدیان تصریح کرد: تأکید می شود که در این بازه زمانی گفته شده هیچ درخواستی به صورت شفاهی از سوی میرزاجانی مطرح نشده بود و حتی او طبق دو درخواست شفاهی که صورتجلسه و اسناد آن موجود است یکی در 23 اردیبهشت ماه و دیگری در چهارم خرداد ماه برای در اختیار گرفتن "نماینده تام الاختیار طرح های عمرانی از جمله کمربندی شمالی تویسرکان" تلاش های بسیاری داشت.

وی عنوان کرد: میرزاجانی برای آنکه نماینده تام الاختیار طرح عمرانی کمربندی تویسرکان شود اصرار بسیار داشت، یعنی چهار روز قبل از ارسال نامه استعفای خود به فرمانداری نامه ای که ما از آن مطلع نبودیم، قضاوت با مردم باید از کجا می دانستیم که می خواهد استعفا دهد تا کسی مرخصی نرود؟

 رییس شورای شهر تویسرکان تأکید کرد: هنوز هم برای پذیرش درخواست استعفای میرزاجانی یا هر عضو دیگر شورا دیر نشده و دبیرخانه باز است، ضمن آنکه می توانیم پنجشنبه همین هفته 16 خردادماه جلسه فوق العاده برای موافقت یا مخالفت با استعفای او نیز تشکیل دهیم و اقدام کنیم.

به گزارش رودآور، روزگاری همین اعضای شورای شهر که شنیده شده می خواهند وارد میدان کاندیداتوری مجلس شوند برای جذب آراء و بر کرسی شورا نشستن وعده وعیده هایی به مردم دادند و ریش گرو می گذاشتند، برخی شاید تا کمر هم خم می شدند اما امروز آن آراء مردم چه شد؟ نهایت قرار است ختم به استعفا شود؟!

اسناد موجود از جمله نامه استعفای میرزاجانی به فرمانداری و نه دبیرخانه شورای شهر تویسرکان و همچنین صورتجلسه مرتبط با تلاش او برای در اختیار گرفتن نماینده تام الاختیار طرح های عمرانی از جمله کمربند شمالی تویسرکان در مجموعه خبری رودآور موجود است و در صورت نیاز منتشر می شود.

ناگفته نماند اسناد مرتبط با تاریخ و ساعت پیامک های ارسالی از سوی رییس شورای شهر برای تشکیل جلسه تعیین تکلیف نامه استعفای میرزاجانی ارجاع شده از فرمانداری، هم در اختیار مدیر مسئول رودآور قرار دارد.

افکار عمومی مطالباتی دارند که بد نیست آنانی که باید پاسخگو شوند آن هم شفاف:
1ـ آن اصرار برای قرار گرفتن در جایگاه "نماینده تام الاختیار طرح های عمرانی از جمله کمربندی شمالی تویسرکان" از سوی میرزاجانی چه بود و این اصرار برای استعفا چه بود؟

2ـ آیا میرزاجانی با سابقه طولانی در جایگاه عضو شورا بودن، از روند یک درخواست استعفای ساده برای خود مطلع نبوده که نامه را به فرمانداری تویسرکان ارسال کرده بود؟

3ـ چرا در این مدت میرزاجانی برای یک مرتبه به صورت تلفنی یا پیامکی موضوع استعفای خود را با رییس شورا در میان نگذاشته بود؟

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان