آخرین اخبار

20. خرداد 1398 - 9:41   |   کد مطلب: 35724
آنچه درباره پرداخت خسارت سرمازدگی درختان گردوی تویسرکان رخ داد
دولتی ها دست گردوگاران تویسرکانی را درپوست گردو گذاشتند
آنچه درباره پرداخت خسارت سرمازدگی درختان گردوی تویسرکان چیزی نیست جز آنکه با تلاش های مفتح نماینده مردم این شهرستان مبلغ خسارت تخصیص داده شد اما برای پرداخت آن از سوی دستگاه های متولی موانعی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ساعت حوالی پنج صبح پنجم اردیبهشت ماه سال 94 سایه سوز و سرمای شدید بر سر باغ های تویسرکان افتاد و روزگار گردوی تویسرکان را با خسارت بیش از 100 میلیاردی سیاه کرد و اما درآن روزها با پیگیری های مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور به شهرستان آمدو در نهایت منجر به صدور دستوری برای پرداخت خسارت کشاورزان شد.
اما به نظر با وجود تخصیص بودجه لازم برای این امر این دولتی ها هستند که دست گردوکاران تویسرکانی را در پوست گردو گذاشتند.
در این باره «سيد اسکندر صیدایی» رییس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان همدان
 در حاشیه بازدید از نهالستان گردوی شهرستان تویسرکان گفت: کاری که مربوط به انتقال موضوع از استان به دولت بوده, انجام و این موضوع در اولویت دولت قرار گرفته است.
«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس هم عنوان کرد: آنچه که  موضوع پیگیری بوده به ویژه پیگیری ها  در وزارت کشور، هیئت دولت، سازمان برنامه و بودجه, خزانه داری کل کشور توسط بنده انجام شده است و همچنان هر زمان مسئولان مربوطه را مشاهده می کنم مجدد یادآور موضوع هستیم.
وی اظهار کرد: این روزها بحث پرداخت نقدینگی و پول مطرح است که باید خزانه داری کل کشور این کار را انجام دهد.
نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت اظهار کرد: انتظاری که از مسئولان دولتی از جمله رییس سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور می رود این است که خسارات سرمازدگی باغات گردوی مردم این شهرستان را هر چه زودتر واریز کند چرا که دستور تخصیص آن داده شده است.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان