آخرین اخبار

14. دى 1398 - 7:42   |   کد مطلب: 37260
واکنش تویسرکانی ها به خبر شهادت سردار سپهبد سلیمانی در خور تحسین است، آنان گرچه این واقعه تلخ را جانسوز می دانند، اما تأکید دارند که خون حاج قاسم پایمال نمی شود و زمینه ساز درهم پیچیدن طومار امریکا و اسرائیل غاصب در منطقه می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ صبح روز گذشته خبر شهادت سردار سلیمانی همه مردم ایران و آزادیخواهان جهان را در غم و اندوهی بزرگ فرو برد و اما پیام رهبری که تأکید کردند انتقام سختی در انتظار جنایتکاران امریکایی است، کمی قلب های رنج دیده از غم دوری سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی را تسلی داد.

هنوز ساعت به 9 صبح نرسیده بود که تویسرکان همچون سایر نقاط کشورمان رخت عزا بر تن کرد و تلویزیون شهری هم تصاویری از شهید قاسمی سلملیمانی نشان می داد.

تویسرکانی ها همچون سایر ملت شهیدپروز کشورمان خود را در اندوه تلخ و جانکاه شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، این مالک اشتر علی سهیم دانستند.

*شهادت حاج قاسم؛ طومار امریکا و اسرائیل را می پیچد

در این باره روز گذشته و امروز به میان مردم رفتیم تا بدانیم جویای حس و حال آنان شویم.

حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: خون شهید سردار سلیمانی طومار پبلید امریکا و اسرائیل را در منطقه خواهد پیچید.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی متعلق به جهان اسلام است و ملت های آزادیخواه هرگز نمی گذارند خون او پایمال شود.

* تمام آزادیخواهان جهان، خونخواه شهید سلیمانی هستند

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی هم عنوان کرد: راه شهید عزیز، شهید سلیمانی ادامه دهنده راه شهیدان جبهه مقاومت بود.

وی اظهار کرد: شهادت او بستر مناسبی را برای یک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت علیه امریکای جنایتکار و حامیانش به زودی فراهم می سازد و آزادیخواهان جهان همه خونخواه اویند.

* شهادت حاج قاسم، بسترساز رویش صدها سلیمانی می شود

همچنین سرهنگ مرتضی سیاهوشی فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، عنوان کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی زمینه ساز رویش صدها سلیمانی می شود.

وی با ابراز همدردی با رهبر انقلاب و ملت شهید پرورکشورمان، اظهار کرد: امروز مردم در جای جای میهن عزیزمان حتی کودکان هم آرزوی قاسم سلیمانی شدن دارند، چرا که ما ملتی آزاده و استکبارستیز هستیم.

*ایران اسلامی، 80 میلیون قاسم سلیمانی دارد

 خواجوی یکی از دانشجویان تویسرکانی هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛با بیان اینکه شهید قاسم سلیمانی برای ایران شرافت خرید، گفت: این شهید بزرگوار ایران را در تمامی زمینه ها در جهان بالا برد و به همه ثابت کرد که ما تا آخرین قطره خونمان پای ولایت هستیم و با تروریسم مبارزه می کنیم.

وی اظهار کرد: امریکایی ها و اسرائیلی ها تصور می کنند که قاسم سلیمان را به شهادت رساندند، غافل از آن هستند که ایران اسلامی 80 میلیون قاسم سلیمانی دارد که هرکدام تا آخرین قطره خونشان در راه ولایت، انقلاب و سرزمینشان ایستاده اند و جان می دهند.

این دانشجوی تویسرکان افزود: امریکا فراموش کرده که بعد از ترور دانشمندان هسته ای ما بسیاری از دانشجویان تهران و دانشگاه تهران و شریف صف کشیدند تا از رشته خود انصراف بدهند و در زمینه فیزییک هسته ای فعالیت کنند.

*به زودی خنده های ترامپ تبدیل به گریه می شود

خواجوی تصریح کرد: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند انتقام سختی در انتظار امریکای جنتایکار است و ما ملت ایران انتقام خون شهید سلیمانی را از بدخواهان اسلام می گیریم.

وی تأکید کرد: به زودی خنده های ترامپ تبدیل به گریه می شود و  خواهد فهمید ایران و ایرانی چگونه پوزه امریکا را به خاک می مالد.

*شهید سلیمانی در قلب کودکان ایرانی

محمدامین عبدالمالکی نوجوان تویسرکانی هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: شهید سلیمانی حافظ امنیت و اقتدار کشوران بود.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار جانانه در برابر داعشی های جنایتکار ایستاد و امروز جای شهید سلیمانی در قلب من است.

*شهید سلیمانی حق بزرگی بر گردن ما دارد

اکبری یکی از بانوان تویسرکانی هم در گفت و گویی با بیان اینکه با شنیدن خبر شهادت حاج قاسم اندوهگین شدیم، عنوان کرد: ناراحتی ما به دلیل از دست دادن سرداری بزرگ است، چرا که این شهید والا مقام بر گردن همه حق داشت و کارهای بسیاری برای امنیت کشورمان انجام داد.

به گزارش رودآور؛ بامداد روز گذشته 13 دی ماه؛ سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله بالگرد‌های آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر این فرمانده دلاور و شجاع جبهه مقاومت و همرزمانش صبح روز یکشنبه ۱۵ دی ماه، در مشهد مقدس و در جوار بارگاه منور و ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) برگزار می‌شود.
همچنین مراسم تشییع در تهران، صبح روز دوشنبه ۱۶ دی ماه برگزار می‌شود و سپس پیکر مطهر این سرباز امت و ولایت صبح روز سه شنبه ۱۷ دی ماه) در کرمان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد...

زنگنه

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان