آخرین اخبار

30. بهمن 1398 - 15:21   |   کد مطلب: 37646
در یک حرکت انقلابی فرماندار تویسرکان از برخی کارمندان آن اداره که گوشی تلفن را برداشته و به دهیاران گفته اند که اگر شما به فلان شخص رأی بدهید، اعتبار عمرانی روستایتان را اضافه می کنیم، گلایه کرده و مقابلشان ایستاده، حال مردم می خواهند تا فرماندار این عده را به آنان معرفی کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به تازگی خبری در یکی از رسانه های محلی به نام ندای توی منتشر شده که «سیدرسول حسینی» فرماندار تویسرکان گفته که "اخیرا شنیده شده بعضی یا تعدادی از همکاران مادر فرمانداری، در این تشکیلات ۷۲ ملتی دارند با دهیاران، اعضای محترم شورای اسلامی روستاها، شهرها و بخش ها  و شهرستان ما تماس می گیرند، قطعیت هم ثابت شده است که اگر شما جامعه مخاطب من در این جلسه که به فلان فرد رأی دهید یا به فلان فرد رأی ندهید، اگر دهیار باشید یا رئیس  اداره عزل خواهید شد، اگر رئیس اداره یا دهیار یا شورای اسلامی پروژه های عمرانی شما کان لم یکن تلقی می کنیم، این حرف ها چیزی جز چرندیات نیست، چرا باید این مطرح شود؟"

به طور خلاصه آن که فرماندار تویسرکان از شنیده هایی که حاکی از دخالت برخی از کارمندان فرمانداری و اعمال فشار آنان به دهیاران و برخی رؤسای ادارات برای جلب آراء مردم روستاها به سمت یک کاندیدا دارد گلایه مند است.

حسینی تأکید کرده است اگر رئیس اداره، دهیار، دوستان شورای اسلامی شهر و شهرستان و بخش  تحت تأثیر این الفاظ و تلفن ها قرار بگیرند، از الان کنار بروند بهتر است.

وی عنوان کرده مسئول شهرستان در حوزه امنیتی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و آموزشی بنده، هستم، به هیچ عهد و ناسی ارتباط ندارد، هیچ کس حق دخالت در امور اجرایی و نظارتی به نمایندگی از فرماندار ندارد حتی دو معاون من.

ناگفته نماند فرماندار تویسرکان با ادامه گلایه مندی از برخی کارمندان فرمانداری که مدعی شده اند تقسیم اعتبار دست آنان است و اگر دهیاران به خواسته آن شخص گوش ندهد برکنار می شود اظهار کرده که: "اگر قرار باشد اعتبار توزیع شود، بعد از ابلاغ از مرکز و از رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان یعنی استاندار، مسئول توزیع اعتبار در شهرستان و به عنوان کمیته برنامه ریزی شهرستان شخص بنده یعنی فرماندار است.

حسینی معتقد است که تهیه و تصویب هر طرح و ابلاغ اعتبار برای آن و پیگیری تخصیص برای هر پروژه ای به عهده شخص فرماندار است، کسی با اطلاع رسانی غلط از جایگاه فرمانداری هم سواستفاده نکند 
وی خطاب به دهیاران و روسای ادارات گفته که چطور تحت تأثیر باید قرار بگیرید که عهدی، یا تعدادی از همکاران ما در فرمانداری تلفن را بردارند، زنگ بزنند به شما که اگر شما به فلان شخص رأی بدهید ما اعتبار عمرانی روستای شما را اضافه خواهیم کرد، گوش شنوا در این زمینه نداشته باشید.

فرماندار تویسرکان از اینکه برخی کارمندان از اعتماد او سوء استفاده کرده اند گفته که، اگر اعتباری به هر روستایی بخواهد داده شود، آموزشی باشد به آموزش و پرورش، بهسازی روستایی باشد به بنیاد مسکن و ... داده می شود، با کمال تأسف و اعتماد بنده به بعضی از دوستان، این کار انجام شده است.

حسینی با دفاع از شأن و جایگاه خود در برابر آنانی که حرف هایی به نقل از او می زنند که صحت ندارد، عنوان کرد: من به عنوان یک فرد دانشگاهی، که بعد از ۲۵سال خدمت صادقانه در شهرستان های مختلف استان داشتم، وامدار هیچ شخص یا گروهی نیستم.

حسینی تأکید کرد: بنده نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان هستم، هرکس هر حرفی که می خواهد بزند، اینکه تصمیم می گرفتند، امضا می گرفتند من نمی گذارم، اینکه قبلاً تصمیم می گرفتند موافقت نامه مبادله می کردند، من اجازه نخواهم داد، این که بخواهد پچ و پچ را رایج کنند، من با توکل بخدا و کمک شما اجازه نخواهم داد.
 به گزارش رودآور؛ با این تفاسیر، فرماندار تویسرکان از رفتار و حرکات برخی از کارمندان که می خواهند به جای او تصمیم بگیرند، گلایه مندی های بسیار دارد، حال مردم تویسرکان از حرکت انقلابی فرماندار شهرستانشان خوشحال شده اند و انتظار دارند آن کارمند یا کارمندانی را که می خواهند با تهدید سایرین به کاندیدای مورد نظرشان رأی دهند، برای مردم معرفی کنند.

مردم فهیم تویسرکان از سیاسی بازی هایی برخی به ظاهر خودی ها که خود را قیم و پدرخوانده مردم می دانند گلایه مند هستند.امید آن که فرماندار تویسرکان این اندک کارمندان را برای مردم معرفی کند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان