آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1399 - 0:51   |   کد مطلب: 38255
دهیار روستای اشترمل گفت: این روستا قرنطینه نشده، بلکه ما طبق وظیفه خود از ابتدای شیوع کرونا تاکنون موارد و دستورالعمل های بهداشتی مبنی بر ضدعفونی کردن معابر و یا توزیع ماسک را انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ چند روزی شایعه شده که یک یا چندین روستا از شهرستان تویسرکان به طور کامل قرنطینه شده اند، این مطلب توسط مجموعه خبری عصر همدان پیگیری شد تا صحت و سقم آن بررسی شود.

گرچه گفته شده که به نسبت آمار افراد مبتلا و یا مشکوک به کرونا مربوط به روستاها بوده ولی این مسئله اختصاص به شهرستان تویسرکان ندارد و مرتبط با کل استان همدان است، با این وجود تا کنون هیچ کدام از روستاهای این شهرستان قرنطینه نشده است.

در این باره حمید ترکاشوند دهیار روستای اشترمل در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان گفت: این روستا قرنطینه نشده، بلکه ما طبق وظیفه خود از ابتدای شیوع کرونا تاکنون موارد و دستورالعمل های بهداشتی مبنی بر ضدعفونی کردن معابر و یا توزیع ماسک را انجام می دهیم.

دهیار روستای اشترمل تأکید کرده که به نظر در روزهای اخیر نه تنها در روستا بلکه در نقاط دیگر شهرستان برخی آنچنان که باید کرونا را جدی نگرفته اند.

ترکاشوند عنوان کرد: اگر مردم نسبت به این ویروس بی تفاوت باشند یا نکات بهداشتی را رعایت نکند به طوز حتم میزان درکیری بالا می رود، چرا که هنوز این ویروس ریشه کن نشده و همچون ماه های قبل حساسیت های لازم را باید داشته باشیم.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان