آخرین اخبار

19. مهر 1399 - 1:09   |   کد مطلب: 38915
شنیده ها حکایت از آن دارد که خلاف قانون و مصوبات شورا، در حدود دو سال پیش شهردار سابق تویسرکان به دنبال درخواست یکی از اعضای فعلی شورای این شهر چندین قبر برای او و خانواده اش به عنوان رزرو و بدون دریافت وجهی داده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها خرید و فروش خانه از یک سو با رکود روبرو شده و از سویی دیگر قیمت حتی واحدهای آپارتمانی به صورت سرسام آوری بالا رفته است.

هر خانه ای که خریداری می شود در لحظه به طور قطع نیاز فعلی خانواری را برطرف می کند.به دور از منطق است که خانه ای خریداری شود و در آن کسی زندگی نکند، مگر آن که خریدار صاحب چند خانه باشد و خانه های دیگرش را عنوان سرمایه اجاره دهد.

*شنیده هایی که پرده از رزرو قبر در تویسرکان برداشت

و اما برسیم به خرید خانه ای برای دیار باقی.در روزهای اخیر زمزمه هایی از سوی برخی همشهریان تویسرکانی درخصوص رزرو قبر در زمان شهردار سابق این شهر به گوش می رسد، زمزمه هایی که پرده از اسرار خرید و فروش قبر آن هم بدون رد و بدل شدن هزینه ای برای چند عضو خانواده یکی از اعضای فعلی شورای شهر برداشته است.

با پرس و جوهای مقدماتی انجام شده متوجه شدیم که چندین مرتبه شورای شهر آن زمان ممنوعیت هر گونه خرید و فروش قبر و رزرو آن را مصوب کرده بود. با این حال این اتفاق نادر در تویسرکان رخ داده است مانند بسیاری اتفاقات نادری دیگر در این شهر کوچک!

*احتکارخانه ای برای دیار باقی

طبق شنیده ها در حال حاضر همچنان دو سه قبر رزرو شده برای عضو فعلی شورای شهر تویسرکان و اقوام او بر سر جای خود باقی مانده است. سوال نخست چرا خلاف قانون رزرو قبر رخ داده است؟

رودآور به عنوان رسانه ای مردمی برای شفاف سازی خواستار آن است که مسئله از سوی نهادهای نظارتی و به ویژه فرماندار تویسرکان بررسی شود که رزرو خانوادگی قبر که روز به روز بر قیمت آن افزوده می شود حقیقت دارد یا خیر؟

اینکه آیا ممنوعیت خرید و فروش یا رزرو قبر، آن روزها در شواری شهر تویسرکان مصوب شده است یا خیر هم جای سوال است.اگر مصوب شده پس جریان نامه ای که خبر از رزرو چندین قبر برای یکی از اعضای شورای فعلی می دهد چیست؟

*دستگاه های نظارتی مسئله رزرو قبر در تویسرکان را بررسی کنند 

اگر این تخلفات صورت گرفته، انتظار می رود دستگاه های نظارتی و قضایی به عنوان مدعی العموم به میدان بیایند و صحت و سقم ماجرا را روشن کنند، تا اگر واقعیت داشت با متخلفین برخورد شود، چرا که برخورد قاطعانه با آنانی که خلاف قانون رفتار می کنند برای مردم دلگرم کننده است.

مضاف بر آن که انتظار می رود شهردار فعلی تویسرکان مقتدرانه وارد و به جد پیگیر مسئله شود و پاسخ سوالات و ابهامات موجود را با بررسی مکاتبات انجام شده عضو فعلی شورای شهر با شهردار سابق ارائه دهد، تا مردم بدانند که آیا تخلفی روی داده یا خیر!

رودآور به عنوان رسانه ای مردمی این اطمینان را می دهد که در صورت پاسخ گویی متولیان امر از جمله اعضای فعلی شورای شهر تویسرکان آن را بر روی خروجی سایت خبری منتشر کند.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان