آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1400 - 0:12   |   کد مطلب: 39792
طرح مبتکرانه روحانیون تویسرکانی برای تبلیغ در روزگار کرونایی؛
تبلیغ نوین توسط گروه جهادی در خدمت رسانی به مردم ماه در ماه خدا+تصاویر
فعالیت گروه تبلیغی حیقوق نبی علیه السلام به صورت تبلیغ نوین این روزها در سطح روستاهای تویسرکان مورد استقبال قرار گرفته، این گروه جهادی با توجه به شرایط کرونایی به صورت چهره به چهره فعالیت های خود را در کنار کشاورزان، باغداران و چوپانان با حضور در باغات و زمین های کشاورزی آنان دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هر ساله گروه های تبلیغی متعددی متشکل از روحانیون در سطح روستاها و شهرهای محروم استقرار یافته و در بین مردم در مساجد و حسینیه ها به برگزاری برنامه های بسیاری از جمله جزءخوانی و تفسیر آیات روح بخش کلام الله مجید و بیان احکام شرعی می پردازند، اما در ماه رمضان سال جاری به دلیل شیوع کرونا این گونه برنامه ها به صورت گروهی و دسته جمعی برگزار نمی شود.

*کار تبلیغ نمی شود زمین بماند

با این وجود کار تبلیغ نمی شود که روی زمین بماند و مردم ماه ما در مهمانی ماه خدا را از بیان تفسیر قرآن و احکام شرعی بی نصیب گذاشت.

بنابراین تعدادی از روحانیون در سراسر کشور از اجرای برنامه های مبتکرانه برای حضور بین مردم استفاده می کنند.

در شهرستان تویسرکان نیز به همت اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان برنامه های مناسبی در این شرایط کرونایی تدوین شده که بخش اعظمی از آن در فضای مجازی پیگیری می شود.

و اما یکی از برنامه های موفق این اداره حضور چهره به چهره کارگروه تبلیغی نوین در کنار کشاورزان و چوپانان است.

* طرح مبتکرانه روحانیون تویسرکانی برای تبلیغ در روزگار کرونایی

در این باره «حجت الاسلام ناصر حسنی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛  گفت: به همت گروه تبلیغی حضرت حیقوق نبی(ع) در مناطق مرحوم برنامه های مفصلی در ماه رمضان سال جاری در دستور کار قرار داده ایم.

وی اظهار کرد: این گروه تبلیغی جهادی، با حضور در مناطق مختلف شهستان به ویژه مناطق محروم در سطح روستاها و به صورت چهره به چهره مسائل قرآنی و احکام را برای همگان بیان می کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: این گروه تبلیغی نوین متشکل از طلبه های تویسرکانی مقیم قم، به دلیل شیوع کرونا به گونه ای دیگر عمل می کنند و با حضور در روستاها، مزارع، باغات و صحراها به صورت چهره به چهره با کشاورزان، باغداران و چوپانان برنامه های تبلیغی متنوعی برای مردم اجرا می کنند.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان