آخرین اخبار

2. مرداد 1400 - 6:36   |   کد مطلب: 40088
آقای برنوسی، با حرف زدن و پشت میزنشینی کاری از پیش نمی رود؛
تویسرکان را دریابید!/عدم نظارتی جامع بر اجرای پروتکل های بهداشتی از سوی فرمانداری
معاون فرماندار تویسرکان در وضعیت بحرانی کرونا، تنها ابراز تأسف کرده که "مراسم در تالارها تا پاسی از شب ادامه دارد"، اما نگفته که چرا اقدامات آن مجموعه از دولت برای مبارزه با کرونا مؤثر نبوده، تا این گونه کارشان به ابراز تأسف نرسد و نگفته چرا هنوز با خاطیان بهداشت عمومی برخورد نمی شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به تازگی در کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری تویسرکان به نقل از کریم برنوسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار این شهرستان آمده که؛ "متاسفانه مراسم در تالارها تا پاسی از شب ادامه دارد، ما با شادی جامعه مخالف نیستیم اما در این شرایط همه باید برای صیانت از سلامتی یکدیگر کمک کنیم."
او همچنین گفته که؛ "اداره ورزش و جوانان از روند کار باشگاه‌های ورزشی ضمن نظارت کامل بازدید داشته باشد."
با این وجود هنوز برخی باشگاه های ورزشی بنا بر گزارشات مردمی بدون در نظر گرفتن دستورالعمل های بهداشتی فعالیت دارند.
مضاف بر آن که آیا کسی نیست به برنوسی بگوید فرمانداری تویسرکان به عنوان رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مؤظف است نظارتی جامع و بدون کم و کاست بر اجرای کامل شیوه نامه های بهداشتی داشته باشد و تنها با پشت میزنشینی و حرف زدن کاری از پیش نمی رود؟
قابل تأمل آن که او در این وضعیت بحرانی کرونا تنها به ابراز تأسف اکتفا کرده  و گفته؛ "مراسم تالارها تا پاسی از شب ادامه دارد"! اما در این باره نگفته که تاکنون مجموعه او و دیگر متولیان فرمانداری چه اقدامات اقناع کننده ای برای جلوگیری از ساده انگاری، این آتش زیر خاکستر کرونا انجام داده اند؟
آیا اگر اقدامات مجموعه فرمانداری به عنوان ریاست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان مؤثر بود، شاهد برگزاری این همه مجالس عروسی و عزا و یا زیرآبی رفتن برخی باشگاه های ورزشی بی توجه به پروتکل های بهداشتی بودیم؟
آیا با پشت میزنشینی ها و حرف زدن ها و یا بازدیدهایی که تنها به عکس سلفی گرفتن ختم می شود، می توان انتظار داشت دستورالعمل های بهداشتی در سطح جامعه به شکل صحیحی اجرایی می شود؟ یا نظارتی موشکافانه و عملیاتی برای فرهنگ سازی در راستای مبارزه جدی با کرونا نیاز است؟ قضاوت با مردم.
البته این مجموعه خبری منتظر پاسخگویی مجموعه فرمانداری تویسرکان است، هرچند در مدت شیوع کرونا آنانی که باید خود را هیچ گاه پاسخگوی افکار عمومی ندانسته اند و در این باره شفاف سازی نکرده اند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان