آخرین اخبار

6. آبان 1400 - 6:00   |   کد مطلب: 40239
دادستان تویسرکان گفته که مطابق با قانون تجاوز به حریم راه ها ممنوع است، از این رو راهداری مکلف است تا در اسرع وقت تخریب دیوارکشی در حریم جاده سرکان را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در پیام هایی، برخی از همشهریان تویسرکانی خواستار برخورد قاطعانه با آنانی شدند که دست به ساخت و سازهای غیرمجاز زده اند و حریم جاده ای را برای خود حریم شخصی فرض کرده و دیوارکشی می کنند.
یکی از این ساخت و سازهای غیرمجاز دیوار کشی در بخشی از حریم مسیر تویسرکان به سرکان است.
گفته شده فرد متخلف برای ساخت رستوران و یا مکانی با این عنوان در جاده سرکان، حتی ۵۰ درصد کار را از پیش برده و بخشی از راه را دیوار کشیده است!
این عمل خلاف قانون از آنجا که می تواند زمینه ساز ترغیب سایرین به عدم توجه به قوانین در هر سطحی باشد، چند روزی است که با واکنش همشهریان تویسرکانی همراه شده و آنان خواستار اجرای صحیح قانون و برخورد با فرد خاطی شده اند.
در این باره علی بهادری دادستان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: مطابق با تبصره یک ماده ۶ قانون راه ها، اداره راه مکلف به تخریب هر گونه حصار و دیواری است که در حریم راه ها ساخته می شود.
وی تاکید کرد: مجددانه پیگیر هستیم تا اجرای این قانون بر زمین نماند و دیوارکشی غیرمجاز انجام شده در بخشی از مسیر سرکان تخریب شود و همه بدانند که در برای اجرای قانون برابرند.
حمید عبدالمالکی رئیس اداره راهداری تویسرکان هم به خبرنگار رودآور، گفته که این اداره در اجرای قوانین مربوطه کوتاهی نمی کند و تخریب دیوارکشی انجام شده در حریم جاده ای در اسرع وقت انجام می شود و در دستور کارشان است.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان