آخرین اخبار

7. آذر 1400 - 22:11   |   کد مطلب: 40271
دادستان تویسرکان تأکید دارد که در برخورد با بساز و بفروش های غیرمجاز ذره ای از احقاق حقوق مردم عقب نشینی نمی کند، او گفته بساط بساز و بندازها را جمع می کند تا مردم این شهر پس از سال ها روی خوش سیمای شهری به خود ببینند و در این راه نه به کسی باج می دهد نه از کسی باج می گیرد.

«علی بهادری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ به اقدامات اخیر خود در برخورد با متخلفان حوزه ساخت و ساز شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تعرفه های ساخت و سازها، سال های سال است به روز نشده بود در نامه ای خطاب به شهرداری و شورای شهر به روز شدن تعرفه ها را مطالبه کردیم و پس از آن، تعرفه های به روز شده مطابق با قانون به تأیید هیئت تطبیق هم رسید.

 وی اظهار کرد: به دنبال آن در اجرای مصوبات در کمیسیون ماده 100 و قانون شهرداری ها احکام قاطعانه ای دربرخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز صادر شد.

دادستان تویسرکان افزود: تأسف بار آن که شاهد بودیم، برخی بساز و بفروش ها حتی به ساخت با متراز اضافه بر بنای اصلی اکتفا نکرده و چندین طبقه هم غیر مجاز ساخته بودند! بنابراین در کمیسیون ماده  100 مطابق با قانون علاوه بر صدور حکم به تخریب طبقات غیرمجاز، جریمه هایی برای آنان اعمال شد.

بهادری با تأکید بر اینکه در این باره به کسی نه باج می دهیم نه باج می گیریم، گفت: در اجرای قانون به هیج عنوان دادستانی تویسرکان ذره ای عقب نشینی نمی کند، چرا که حق الناس است و ما هم مدعی العموم و باید جریمه ها اعمال شود.

وی ادامه داد: به شهردار شهر هم گفتیم به دنبال وصول این جریمه ها به فکر اجرای طرح های مناسب و آبرومندانه برای شادی و نشاط همشهریان باشد، تا مردم این شهر پس از سال ها، روی خوش سیما و امکانات شهری را به خود ببینند، نه اینکه شاهد باشیم هنوز هم که هنوز جاده میررضی آسفالت درستی ندارد و لامپ های مسیر عمدتاً شکسته است و یا شهر گرمخانه ای برای بی پناهان در شهر نداریم.

به گزارش رودآور؛ یک شهر حامی دادستان تویسرکان و اقدام انقلابی او در برخورد با آنانی است که سال های سال با ساخت و سازهای غیرمجاز و انجام برنامه های غیرقانونی پول روی پول گذاشته اند و خون مردم این شهر را در شیشه کرده اند.همان هایی که پول های کلان از مردم برای ساخت و ساز دریافت می کنند اما خانه های نامناسب تحویلشان می دهند.قرار است بساط بساز و بندازها جمع شود آن هم به همت دادستان و اعضای کمیسیون ماده 100.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان