آخرین اخبار

26. آذر 1400 - 20:36   |   کد مطلب: 40299
چه کسی لیاقات جایگاه فرمانداری تویسرکان را دارد؟
تویسرکانی ها فرمانداری کاربلد، جهادی و پاکدست می خواهند
با توجه به ضعف فرمانداران تویسرکان از گذشته تاکنون و عقب رفت هر روزه این شهرستان در تمامی عرصه ها، می طلبد استاندار همدان به دور از سیاست زدگی و سهم خواهی این و آن، فرمانداری با تجربه کار در وزارت کشور، کاربلد، جهادی و پاکدست برای این دیار ستمدیده معرفی کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ سال های سال است در دولت های مختلف، تویسرکان رنگ یک فرماندار ششدانگ و همه فن حریف در حیطه کاری به خود ندیده است و همین امر سبب شده تا این شهرستان با آمارسازی ها، سیاسی بازی ها و مدیریت ضعیف به ویژه در دوره فرماندار کنونی چنان عقب گرد داشته باشد، تا شاهد مهاجرت بسیاری از مردم به حاشیه کلان شهرها، کاهش 30 درصدی جمعیت و خارج شدن شهرستان از مناطق محروم و در نهایت عدم جذب بودجه ها و مزایای لازمی باشیم که به این مناطق اختصاص می دهند.

مردمان نجیب این دیار از دست باندبازی های پدرخوانده ها و ناتوانایی و ناکارآمدی فرمانداران سابق به ویژه حسینی فرماندار فعلی به ستوه آمده اند.

 از آنجا که شهرستان در انجام امور اجرایی به افراد بومی نیاز دارد، مطالبه امروز مردم انتخاب یک فرماندار بومی است تا او با شناخت خود از سه شهر تویسرکان، سرکان و فرسفج و روستاهای تابعه، بتواند در برنامه ریزی های شهرستانی؛ دقیق و به هنگام عمل کرده و به اصلاح زیر بلیط پدرخوانده ها نرود.

از ویژگی های دیگر یک فرماندار که لیاقت تویسرکانی ها را داشته باشد؛ آن است که سابقه حضور در بدنه وزارت کشور در کارنامه کاری اش باشد و با تجربه و شناخت از روند چگونگی جذب اعتبارات در زمان توزیع بودجه ها، ساکت ننشیند و چنین اموری را جهادی پیگیر شود.

از طرفی عمده معیشت و اقتصاد مردم تویسرکان به تولید محصولات باغی و زارعی گره خورده، بنابراین ضروری است فرمانداری بر این منصب تکیه زند که آشنایی با طرح های حوزه کشاورزی و باغداری داشته باشد، تا بتواند با برنامه ریزی صحیح و جامع، گلیم بخش کشاورزی تویسرکان را از آب بیرون بکشد.

ناگفته نماند که وضعیت راه های موصلاتی تویسرکان و حتی درون شهری نیازمند همت یک فرماندار آگاه و باسابقه در این عرصه نیز است تا او با وحدت خود با نماینده شهرستان و دیگر مسئولان و به دور از هر گونه لجبازی و سیاسی کاری، برای مردم دلسوزانه وارد میدان عمل شود و تنها به عکس سلفی گرفتن با پروژه های نیمه کاره اکتفا نکند.

امید آن که استاندار همدان و دیگر مسئولان ذی صلاح برای تویسرکانی که سال هاست از نعمت یک فرماندار خوب بی بهره مانده، بدون سیاسی بازی و بی توجه به سهم خواهی این جناح و آن جناح، فرمانداری کاربلد، مردمی، ساده و سالم زیست، پاکدست و جهادی معرفی کند، فرمانداری که در انجام وظایف خود نه باجی به کسی بدهد نه باجی بگیرد.این مطالبه به حق مردم مظلوم این دیار است و بس.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان