آخرین اخبار

27. آذر 1400 - 17:02   |   کد مطلب: 40300
حسین افشاری با اصالتی تویسرکانی بر جایگاه فرمانداری تویسرکان نشست، مردم این دیدار انتظار دارند که افشاری با توجه به سابقه درخشان خود، عقب گردهای شهرستان در زمان مومیوند و حسینی فرمانداران اسبق را جبران کند و باج به پدرخوانده ها ندهد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ بالاخره پس از حدس و گمان های بسیار یک تویسرکانی به نام حسین افشاری سکان فرمانداری تویسرکان را می دست می گیرد.

فشاری کارنامه درخشانی در حوزه های جهاد، راه و شهرسازی و در بدنه وزارت کشور دارد.از جمله سوابق کاری فرماندار جدید تویسرکان می توان به نیروی های قدیمی جهادسازندگی، معاون مدیرکل راه استان، معاون شرکت آب و فاضلاب استان، رئیس دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، معاون عمرانی فرمانداری همدان، فرمانداری شهرستان اسدآباد، مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری همدان و فرمانداری همدان اشاره کرد.

فرماندار تویسرکان شدن پس از هشت سال ناکامی فرمانداران دولت روحانی به ویژه جبران عقب رفت های بسیار این شهرستان در زمان فرمانداری حبیب مومیوند و رسول حسینی سخت است، اما مجموعه خبری رودآور امیدوار است فرماندار جدید شهرستان که یک تویسرکانی است با توجه به آشنایی به مناطق مختلف شهرستان و سوابق درخشانش بتواند زمینه ساز توسعه این دیار شود.

نخستین مطالبه همشهریانمان از افشاری؛ کوتاه کردن دست پدرخوانده هایی است که پشت پرده، سیاست فرمانداران گذشته را به نوعی مدیریت می کردند.

 آنان می خواهند فرماندار جدیدشان همچنان که هیچ گاه به شاهرخی آخرین استاندار همدان در دولت روحانی باج نداد به سیاست زدگان شهرستان هم باج ندهد و با قدرت تمام و به پشتوانه همین مردم کارها را پیش ببرد.

و اما مطالبه بعدی تویسرکانی ها، این بار از دادستان شهرستان است تا پیگیر کوتاهی ها و ترک فعل های حسینی فرماندار سابق باشند، چرا که او در قبال این مردم مدیریت ضعیفی نشان داد و حتی نتوانست برای جانمایی آرامگاه شهر قدم از قدم بردارد و باید در دادگاه عدل پاسخگوی عملکرد ضعیف خود باشد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان