آخرین اخبار

20. دى 1400 - 21:29   |   کد مطلب: 40346
فرماندار جدید بهار؛ جوانی انقلابی، توانمند و کارآزموده است، دانش آموخته مکتب سلیمانی که روحیه جهادی و مردم داری خود را از آن مکتب دارد و ضرب آهنگ زندگی اش تاکنون برای رفع مشکلات محرومان جامعه نواخته شده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها اوضاع اقتصادی و وضعیت اجتماعی مردم در جای جای کشورمان چنگی به دل نمی زند و بهتر است بگوییم به مانند آش شله قلمکار!
اوضاعی که محصول ضعف عملکردی مدیران ارشد شهرستان ها به ویژه فرمانداران دولت روحانی در هشت سال گذشته است و احیای این خراب آبادهای بر جای مانده از دولت قبل، نیاز به مدیران در صحنه دارد، مدیرانی که از خود مردم باشند و درد و دل آنان را بدون آن که بازگو کنند بشناسند.
آبادی هر دیاری نیاز به مدیران کارآمد، دست پاک، امین و توانمند دارد، نه مدیرانی ویترینی و پشت میز نشین، که با ویدئو کنفرانس ها و عکس های سلفی، شوهای تبلیغاتی از کارهای انجام نداده خود به مردم نشان دهند.
به طور عمده در هشت سال گذشته فرمانداران شهرستان ها به مانند رئیس دولتشان رفتار می کردند و دردهای مردم را نه نمی دیدید نه گوش می دادند، پس از انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشورمان، بارقه ای از امید در دل مردم روشن شد تا مدیرانی کارآزموده و مردمی بر صندلی های فرمانداری ها و دیگر مسئولیت ها تکیه زنند.
و اما مطلع شدیم که روز چهارشنبه هفته جاری قرار است روح الله نباتی یکی از جوانان این مرز و بوم به عنوان فرماندار شهرستان بهار معرفی شود.
نباتی را جوانی انقلابی، جهادی، توانمند و کارآمد می دانند، فردی تحصیل کرده، مسلط به اوضاع جامعه و علم روز، با سواد رسانه ای بسیار.فردی که به هنگام و با بهره گیری از نظرات کارشناسان مختلف برنامه های خود را تاکنون پیش برده است.
از کسی که دست پرورده مکتب شهید سلیمانی باشد، چیزی جزء درک مشکلات زندگی مردم انتظار نمی رود، از آن رو می گوییم دست پرورده مکتب سردار دل ها، چرا که به پیروی از منش و مرام حاج قاسم با گروه های جهادی برای خدمت رسانی بی مزد و منت به مردم همیشه پیشگام بوده و هست.
 روحیه جهادی و مردم داری نباتی را همه خوب می شناسند، آنجا که لباس خاکی گروه های جهادی را بر تن کرده و همراه با جهادگران از این روستا به آن روستا برای آبادانی و جلب رضایت مردمی بارها اقدامات در خور توجهی انجام داده است. او را مردم مناطق محروم خوب می شناسند حتی اهالی روستای دور افتاده و محروم دارقشلاق که روزگاری نباتی با یکی از گروه های جهادی ضرب آهنگ زندگی کردن را با مردم آن روستا نواخت.
نباتی دانش آموخته مکتب سلیمانی است؛ فردی وسط معرکه که همیشه در کف جامعه به زخم زبان های این و آن کاری ندارد و تنها دلش با مردم گره خورده است تا گره گشای مشکلات آنان شود.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان