آخرین اخبار

23. بهمن 1400 - 19:23   |   کد مطلب: 40387
در حالی مدیر آموزش و پرورش تویسرکان کنار گذاشته شد، که او را به مانند برخی دیگر از مدیران دولت روحانی با جهیزیه ای احتمالی از بیت المال بدرقه کردند، اسدبیگی هم رفت با آه و نفرین.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز در حالی جواد اسدبیگی، از مدیریت آموزش و پرورش تویسرکان کنار گذاشته شد، که نارضایتی های بسیاری بر جای گذاشته بود چه بین دانش آموزان و والدین آنان و چه بین فرهنگیان.این را می توان از حجم بالای پیام های مردمی برای مجموعه خبری رودآور مشاهده کرد که از رفتن او ابراز خرسندی کردند و خشم خود را از سال ها مدیریت نامناسب او اعلام کردند.
 گفته شده حتی در زمان اسدبیگی  آبدارچی اداره هم  باید همسو با عقایدش انتخاب می شدند!
و اما دومینوی بدرقه مدیران دولت روحانی با جهیزیه هایی به احتمال زیاد از پول بیت المال، آه از نهاد هم مردم درآورده؛ اینکه فرمانداران سابق تویسرکان با آن همه فرش، پتو و بخشی از وسایل یک جهیزیه که نه ده ها جهیزیه کامل از این شهرستان رفتند،  کسی هم صدایش درنیامد، زمینه می شود تا مدیر دیگر برجای مانده از آن دولت بازهم با اهدای جهیزیه کنار زده شود!
شنیده شده هدایا از سوی ادارات دیگر تویسرکان بوده، از دو حالت خارج نیست یا این هدایا از جیب بیت المال است یا از جیب شخصی.بعید است با وضعیت معیشتی که دولت روحانی تحمیل کرده، کسی بیاید و از جیب شخصی خود هدیه تهیه کند.
از آنجا که این موضوع تکرار می شود و به هیچ عنوان بودجه ای برای این گونه هدایای بدرقه در چارت مالی هیچ اداره ای وجود ندارد، آیا نباید مدعی العموم وارد شود و به تحقیق بپردازد، اینکه هزینه این هدایا از کجا تأمین شده؟ بودجه هایی که احتمالاً متعلق به بیت المال و مردم است.
همچنین هزینه هایی مثل کرایه ویدئو وال که حداقل ده پانزده میلیون برای اداره آموزش و پرورش تویسرکان آب خورده است و امروز برای ساعت از این وسیله در سالن استفاده شد، با کدام بودجه تأمین شده؟!

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان