آخرین اخبار

9. اسفند 1400 - 21:41   |   کد مطلب: 40398
دادستان همدان با بیان اینکه بر شرایط نگهداری، ترخیص و نیز نحوه مزایده اموال تملیکی نظارت ویژه داریم، گفت: مجدانه پیگیر هستیم و اجازه نمی دهیم در رسیدگی به این اموال نه حقی از بیت المال تضییع شود و نه حقی از مردم.

به گزارش رودآور؛ «حسن خانجانی موقر» در حاشیه بازدید از انبار اموال تملیکی استان،  گفت: در 4 ماه گذشته چهار مرتبه بازدید از این انبار برای تعیین تکلیف نهایی کالاهای قاچاق ضبط شده انجام گرفته و امروز نیز برای رسیدن به نتیجه نهایی، بازدیدی دیگر با حضور مسئولان متولی از جمله؛ معاون امور اقتصادی استاندار همدان، مدیر کل تعزیرات، اداره استاندارد، صمت، علوم پزشکی و محیط زیست داشتیم.

وی اظهار کرد: ضروری است تا هرچه سریعتر تا قبل از پایان سال 1400، مشکلات پیش روی ترخیص کالاها و اجناس موجود در انبار، با چاره اندیشی جمعی از سر راه برداشته شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: برخی اجناس غیربهداشتی یا فاسده شده اند و یا به مانند دخانیات قابلیت استفاده ندارند و باید امحاء شوند، برخی دیگر برای تعیین تکلیف نهایی، روند قضایی و اداری خود را طی می کند و کالاهایی هم وجود دارد که نه شناسه دارند و نه صاحبی، که جا دارد تا سازمان صمت این کالاهای فاقد شماره، شناسه و سریال را به نهادهای حمایتی واگذار کند.

خانجانی موقر با بیان اینکه در این بازدید تصمیم گیری های مناسب همراه با تعیین مهلت برای کالاهای نیازمند به استعلام از دستگاه‌های مربوطه و سریع الفساد انجام گرفت، تصریح کرد: امروز پرونده های مرتبط با ماینرها، لوزام خانگی، کودهای شیمیایی، تجهیزات پزشکی، دخانیات و کالاهای متروکه ضبط شده با بررسی ها و ارائه راهکارهای مناسب تعیین تکلیف شد.

وی با بیان اینکه بر شرایط نگهداری و نیز نحوه مزایده اموال تملیکی نظارت ویژه داریم، تأکید کرد: به عنوان مدعی العموم مجدانه پیگیر هستیم و اجازه نمی دهیم در رسیدگی به این اموال نه حقی از بیت المال تضییع شود و نه حقی از مردم.

برای مشاهده فیلم مربوطه اینجا کلیک نمایید.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان