آخرین اخبار

12. اسفند 1400 - 21:55   |   کد مطلب: 40399
این روزها گلایه های تویسرکانی ها از عدم وجود تاکسی گردشی و نبود انضباط شهری در مدیریت تاکسیرانی بالا گرفته و نمی دانند با این اوضاع نابسامان معیشتی که توان مالی آژانس گرفتن را هم ندارند، مسیرهای طولانی را پیاده بیایند یا زمان بسیاری را تلف کنند تا یک تاکسی خالی برای سوار کردن آن ها پیدا شود یا نشود؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مدتی است پیام های بسیاری از گلایه، شکایات و اعتراضات متعدد مردمی از نبود تاکسی گردشی در تویسرکان برای مجموعه خبری مردمی رودآور، ارسال می شود.

اینکه به نظر تاکسی گردشی ها در این شهر کوچک حذف شده و سایر تاکسی ها درابتدای مسیر سوار کردن مسافران، در همان ابتدا باید تکمیل شوند و بعد حرکت کنند.این موضوع سبب شده تا مسافران بین مسیر از نبود تاکسی گلایه کنند.

مراجعین به اداراتی همچون اداره برق، صمت، گاز، فنی و حرفه ای و به ویژه بیمارانی که از دو بیمارستان ولیعصر و شهید سلیمانی خارج می شوند، باید زمان بسیاری دست زیر چانه بگذارند و منتظر یک تاکسی شوند که آیا جایی برای سوار شدن او دارد یا ندارد!

همین چند روز پیش بود که یکی از همشهریان تویسرکانی با گریه و زاری در تماس با خبرنگار رودآور، گفت: حوالی ظهر بود که با حال نامناسب و سر درد بسیار از بیمارستان خارج شدم و توان راه رفتن نداشتم، بیشتر از نیم ساعت با آن حال و روز وخیم جسمانی منتظر بودم، اما هیچ تاکسی خالی پیدا نشد که نشد، پولی هم در جیب نداشتم که بخواهم آژانس بگیرم.

خودروهای شخصی هم با توجه به نگرانی از شیوع کرونا افرادی که در جلوی درب بیمارستان هستند را به ندرت و اصلاً بگوییم دیگر سوار نمی کنند، حق دارند در وضعیت کرونایی. گلایه ای از آنان نیست.اما چرا نباید تاکسی گردشی در این باشد که ما بتوانیم در بین مسیر سوار شویم؟!با هر جان کندنی بود خود را به خانه رساندم، آن هم با پای پیاده تا تیمورآباد رفتم و با افت فشار شدید به منزل رسیدم و حالم وخیم تر شد.

خدا را خوش نمی آید این گونه با ما مردم رفتار می کنند، شهر نظم و انضباطی ندارد، تویسرکان از این نظر هم رها شده است.

به گفته این همشهری و دیگر همشهریان عزیز این تمام ماجرا نیست، وضعیت پیاده شدن در انتهای مسیر سرابی در میدان امام هم نامناسب است، چنانچه به گفته یکی از همین همشهریان، روز گذشته پیرزنی از یک تاکسی درست روبروی مخابرات پیاده شد و تا رسیدن به میدان بارها بر زمین نشست و برخاست.

چرا مسافری که کرایه کامل را پرداخت می کند نباید دقیق در همان میدان امام پیاده شود و از مسافتی بالاتر او را پیاده می کنند؟ تعداد خودروهای مسیر را نمی توان بین دو طرف خیابان تقسیم کرد؟

آیا شورای شهر تویسرکان، شهردار، تاکسیرانی و شورای ترافیک این شهر کوچک وظایفی ندارند؟

بماند که تاکسیداران بسیاری هم از نبود یک برنامه جامع برای دریافت بیمه های خود گلایه مند هستند و به دلیل سدمعبرهای بسیار از سوی مغازه داران و یا روزبازارها هر روز با عابران بسیاری درگیری لفظی دارند.که مجموعه خبری رودآور به این مسئله هم به زودی می پردازد.

امید آن که اگر مسئولی خود را پاسخگوی مردم نجیب و مظلوم این شهر می داند بیاید و چاره ای بیاندیشد و جواب افکار عمومی را بدهد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان