آخرین اخبار

10. فروردين 1401 - 16:54   |   کد مطلب: 40437
رئیس میراث فرهنگی تویسرکان از برگزاری نوروزگاهی خاطره انگیز با حضور شهروندان شهر شکوفه های سیب و گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ همزمان با روزهای خوش نوروزی و عید امید در سال 1401 در شهرهای مختلف شهرستان تویسرکان نوروزگاه های متعددی در حال برگزاری است و امروز نیز این آیین پر نشاط در شهر شکوفه های سیب در فرسفج برگزار شد.

در این باره «اسحاق ترکاشوند» رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و امور گردشگری تویسرکان به خبرنگار رودآور، گفت: مراسم جشن نوروزگاه در شهر فرسفج شامل اجرای موسیقی محلی، نقالی، دف زنی و اجرای نمایش بود.

وی اظهار کرد: این مراسم پرنشاط و خاطره انگیز که با حضور گرم و صمیمی همشهریان و مسافران و گرداشگران نوروزی همراه بود در محوطه دل انگیز کاروانسرای شاه عباسی برگزار شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و امور گردشگری تویسرکان از تلاش و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر فرسفج، بخشداری قلقلرود، حوزه مقاومت بسیج و پاسگاه فرسفج برای اجرای این نوروزگاه شاد و مفرح قدردانی کرد.

ترکاشوند ادامه داد: در حاشیه این مراسم اجرای زنده سفالگری توسط استاد سنجربیگی، مسابقه آشپزی غذاهای محلی، بازی‌های بومی محلی شامل طناب کشی و گردو بازی، عرضه محصولات صنایع دستی و همچنین غرفه توانمندی‌های  بهزیستی شهرستان هم به چشم‌می خورد.

برای مشاهده فیلم ها برای روی لینک های ذیل کلیک نمایید.

فیلم 1

فیلم 2

فیلم 3

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان