آخرین اخبار

28. مرداد 1401 - 12:07   |   کد مطلب: 40495
با توجه به مشاهدات عینی و مطالبات مردمی؛ پر جمعیت ترین کوچه شهر سرکان با وجود گلایه های بسیار و طومار نوشتن بیش از ده ها نفرهنوز، درست آسفالت ریزی نشده و پر است از چاله چوله هایی که جزء بی توجهی به حقوق شهروندی چیزی در آن دیده نمی شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛  یکی از وظایف شهرداری ها توجه به زیباسازی شهری و زمینه سازی برای تردد سهل و آسان مردم و خودروها در معابر عمومی از جمله خیابان ها و کوچه ها است تا رفت و آمدها اسان شود و اتفاقی برای شهروندان نیافتد.

ولی گویا این مسئله چندان مورد توجه شهردار شهر سرکان قرار نگرفته، این را می توان از گلایه های ده ها و شاید 100 ها نفر از اهالی این شهر زیبا که به باغ شهر معروف شده دریافت؛ آنجا که از عملکرد شهردارشان نسبت به بی عدالتی در اجرای آسفالت ریزی کوچه ها به ستوه آمده اند.

* گلایه های ده ها نفر از اهالی پرجمعیت ترین کوچه یک شهر

در این باره یکی از اهالی کوچه فجر6 در شهر سرکان به خبرنگار رودآور گفت: ماجرا از این قرار است که تعداد قابل توجهی خانواده های ساکن در بزرگترین کوچه شهر سرکان که 100 خانواده ای هستند بارها به شهرداری مراجعه کرده تا کوچه را آسفالت کنند و هر بار شهردار چی ها نیز از این اقدام چشم پوشی کرده اند.

وی اظهار کرد: اگر خودتان دقت داشته باشید و عکسی بگیرید تا فرماندار هم مشاهده کند، خواهید دید که دیگر آسفالتی برای کوچه نمانده و پر از چاله و چوله ها، همین چند روز پیش بود مسافری از این کوچه عبور می کرد و زمانی که خودرواش در چاله خراب افتاد، به زمین و زمان و نظام و مسئولان شهر فحش و ناسزا گفت، چرا باید کم کاری یک عده به اسم نظام نوشته شود و شاهد این همه بد و بیارها گفتن ها باشیم؟

*کوچه را آسفالت نمی کنند چرا که طومار نوشتیم!

شهروند دیگری هم به خبرنگار رودآور؛ گفت: مخلص کلام رهبر انقلاب درباره مطالبه گری آن است که مردم مطالبات و گلایه مندی های خود را به شیوه ای درست بیان کنند و ما هم به دور از هر گونه تنشی ماه هاست با مراجعه مکرر به شهرداری سرکان درخواست خودمان را عنوان کردیم، اما گوش شنوایی نیست.

وی تصریح کرد: از آنجا که شهرداری ماه هاست به مطالبات به حق ما پاسخی نداده، ما اهالی این کوچه تصمیم گرفتیم طوماری تهیه کرده و ارائه دهیم، همین چند روز پیش بود که شنیدیم می گویند؛ چون طومار تهیه کرده اید، پس آسفالت کوچه بی آسفالت! اگر این جمله را اعضای شهرداری گفتند که باید فاتحه چنین مسئولینی را خواند.

*سهم کوچه فجر 6 از حقوق شهروندی چیست؟

یکی دیگر از اهالی کوچه فجر 6 هم به خبرنگار رودآور درباره عملکرد ضعیف شهرداری و ناعدالتی او در اجرای آسفالت کردن کوچه ها، عنوان کرد: کوچه های بالا و پایین دست کوچه ما و حتی برخی از راه های باغی آسفالت شده، اما کوچه فجر6 شده حروف والی که دیده شده، اما خوانده نمی شود و انگار خانوارهای ساکن در کوچه سهمی از حقوق شهروندی ندارند!

وی افزود: پیشانی کوچه هم کنده کاری شده و شهرداری می گوید اصلاح آن کار پیمان کار است و پیمانکار می گوید کار شهردار و هر روز صدای اهالی از این همه گرد و غبار به راه انداخته شده، گلایه مند هستند.

*صدایمان را به گوش فرماندار برسانید

وی تأکید کرد: امیدوارم لااقل مجموعه خبری شما درد و دل های ما اهالی این کوچه را به گوش فرماندار برساند تا تذکری به کم کاری های شهرداری دهد و آنان را بازخواست کند که عملکرد ضعیفشان ناشی از چیست؟ نکند خدایی ناکرده باز جریان سیاسی پشت پرده است؟!

به گزارش رودآور؛ این مجموعه خبری تنها نظرات اهالی را منتشر کرده و منتظر پاسخگویی شهردار شهر سرکان به مطالبات مردمی است واگر حرفی برای گفتن داشته باشد در همین سایت منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان