آخرین اخبار

27. آبان 1401 - 16:29   |   کد مطلب: 40539
براندازان دلخوش به سراب چند عمامه پرانی اند که توسط فضای مجازی بزرگ نمایی شده، غافل از آن که اینجا روحانیت محبوبیت دارد و حرف بر سر سری است که این عمامه ها را بر سر دارد، حرف بر سر تفکر جهادی روحانیتی است که به وقت زلزله و سیل در کنار مردم هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها گرداب فضای مجازی و عدم وجود سواد رسانه ای زمینه ساز این شده که عده ای در اقلیت توهم بزرگ بودن در سر می پرانند و ژست نمایندگان ایران زمین را به خود گرفته اند.عده ای که تنها از واژه زیبای آزادی و انسانیت به زیر شکم و رفتار حیوان صفتانه خودشان فکر می کنند.

نمی دانند که آزادی؛ فحاشی و فحش های رکیک به پدر و مادر و خواهران و برادران این آب و خاک نیست. قلب هایشان در تسخیر پول پرستان آل سعود و حامیان تروریستیشان، اسرائیل و امریکای کودک کش هستند.

حرف از عمامه پرانی می زنند، اینکه چقدر پول گرفته اند عمامه پرانی کند خدا داند.در حالی که حرف عموم مردم ما بر سر سری است که این عمامه ها را بر سر دارد، روحانیتی مظلوم که به وقت نیاز به فکر مستمندان هستند و به وقت زور بازو نشان دادن زلزله زدگان را از زیر خانه های آوار شده بیرون می کشند و به وقت جهاد بیل به دست در روستاهای محروم حاضر می شوند، تا دلی را شاد و کودکی را آرام کنند.

و اما اینجا در تویسرکان مردم و به ویژه دانش آموزان با روحانیت خو گرفته و یکدل هستند.اینجا امام جمعه شهرستان در میان مردم است از حضور در روستاهایی به مانند سید شهاب گرفته تا حضور در مدارس.حتی امام جمعه تویسرکان با دانش آموزان ورزش پینگ پنگ انجام می دهد.

براندازان دلخوش به چند عمامه پرانی از سوی برخی فریب خوردگان شده اند، این گونه رفتارها خیالی باطل و سرابی بیش نیست که تنها با فضای مجازی بزرگنمایی شده است، در حالی که حرف فقط یک کلام است؛ اینجا روحانیت محبوبیت دارد.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان