آخرین اخبار

6. دى 1401 - 14:10   |   کد مطلب: 40596
36 سال پیش در چنین روزی خط شکنان عملیات کربلای چهار به آب زدند، هرچند با نقشه شوم منافقین عملیات لو رفت، و پیکر مطهرشان سال ها بعد با دستانی بسته تفحص شد، اما نشان دادند می توان از نردبان شهادت با همین دستان بسته بالا رفت؛ اگر در مکتب فاطمی، سیره حسینی را آموخته باشیم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مرداد ماه سال  1394 پیکر مطهر 175 شهید غواص و خط شکن که بادستانی بسته به شهادت رسیده بودند به ایرانی اسلامی بازگشتند، شهدایی که حماسه کربلای چهار را رقم زدند و با بازگشتشان به ایران اسلامی، خون تازه ای در رگ های تک تک این ملت جریان گرفت و قلب ها در تپش وصال یار تپید.
آنان غواصان و خط شکنان شهید عملیات کربلای چهار بودند که در دی ماه سال 1365  یعنی 36 سال پیش، جانانه در عملیات کربلای 4 که نقشه آن با سوء استفاده گری های منافقین و همچنین  آواکس‌های آمریکایی لو رفته بود، با دستانی بسته در یک گور دسته جمعی به شهادت رسیده بودند.
در این میان نمی توان از نقش تویسرکانی ها همراه با دیگر رزمندگان همدانی در قالب لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان به سادگی گذشت.غم غربت و شهادت این غواصان، و مظلومیتشان یادآور غربت سیدالشهداء(ع) و یاران با وفایشان در روز عاشوراست.
این خط شکنان هرچند دستانشان بسته بود اما نردبان شهادت از فرش تا عرش را با همین دستان بالا رفتند و با بازگشتشان نوری سرشار از معنویت به ایران اسلامی بخشیدند.
انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان