آخرین اخبار

5. فروردين 1402 - 23:43   |   کد مطلب: 40696
گفته شده که شائبه حضور در انتخابات آتی، دلیل اصلی عزل فرماندار سابق بهار بوده! بر فرض که نیت خوانی استاندار همدان تبدیل به واقع می شد و نباتی برای انتخابات استعفا می داد، آیا استاندار نمی توانست بعدها با استعفای فرماندارش مخالفت کند؟ یا ماجرا چیز دیگری است؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ماجرای تودیع و معارفه روح الله نباتی فرماندار سابق شهرستان بهار، این روزها فضای مجازی استان را درگیر خود کرده، ماجرا که نه بهتر است بگوییم فاجعه در یک تصمیم گیری از سوی مدیریت ارشد استان!
 سوای از اینکه این تصمیم درست بوده یا غلط، حرف بر سر نحوه تصمیم گیری های قاسمی فرزاد است. می پرسید از چه رو؟ خیلی شفاف و روشن است؛ بارها مجموعه استانداری اعلام کرده بودند که بدون هیچ گونه فشاری از سوی نماینده شهرستان بهار این تصمیم گرفته شده، در حالی که در روز تودیع، رضانیا معاون سیاسی امنیتی استاندار معترف می شود که از سوی نماینده آن شهرستان تحت فشار بودند.
هر عقل سلیمی حکم می کند که دلیل برکنار کردن یک مدیر را، باید مدیر بالادستی اش برای مردم بازگو کند، آن هم منطقی و متقن.طبق گفته های مجموعه استانداری، شائبه شرکت نباتی در انتخابات سبب شده تا استاندار همدان تصمیم به عزل فرماندار بهار بگیرد!
خودشان می گویند شائبه شرکت نباتی در انتخابات برای استاندار همدان به یقین تبدیل شده و برایش محرز که او در انتخابات مجلس آتی نام نویسی می کند، بر فرض که نیت خوانی قاسمی فرزاد به سبک روحانی درست از آب درآید! آیا به صرف درست بودن موضوعی که هنوز واقع نشده باید یک فرماندار را عزل کرد؟
موضوع بعدی آن که؛ آیا استاندار همدان از قوانین انتخاباتی اطلاعی ندارد یا با شرح وظایف خود آشنا نیست؟
 بر فرض که آن نیت خوانی ها تبدیل به واقع می شد و نباتی برای انتخابات استعفا می داد، آیا استاندار آن زمان نمی توانست  با استعفای فرماندارش مخالفت کند؟
بهتر است قاسمی فرزاد به جای توسل به حرف هایی باور نکردنی که زمینه ساز این همه شک و تردید در بین مردم و حتی مجموعه زیردستش شده، برای تنویر افکار عمومی هم که شده بگوید پشت پرده عزل نباتی چه بوده؟ راست و حسینی.آقای استاندار حتی اگر چشم و آبروی نباتی را هم دوست نداشتی راستش را بگو.ما بی صبرانه منتظر هستیم.
امید آن که این سخنان به دست رییسی برسد و او بداند در همدان چه می گذرد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان