آخرین اخبار

29. مهر 1395 - 22:03   |   کد مطلب: 24707
رئیسی فرد با اشاره به موضوع افزایش نرخ بنزین در کشور، گفت: موضوع افزایش قیمت بنزین یک اعلام نظر شخصی است که از سوی برخی از مسئولین این روزها مطرح می شود و واقعیت هم ندارد.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ناصر رئیسی فرد، رئیس جایگاه داران سوخت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به موضوع افزایش نرخ بنزین در کشور، گفت: موضوع افزایش قیمت بنزین یک اعلام نظر شخصی است که از سوی برخی از مسئولین این روزها مطرح می شود و واقعیت هم ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دولت هیچ برنامه ای برای افزایش نرخ بنزین ندارد، عنوان کرد: همانطور که آقای ریاحی نیز در مصاحبه خود گفتند در اصلاحیه لایحه بودجه سال 95 نیز دولت هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین تا پایان سال جاری ندارد؛ آنچه در لایحه بودجه سال 95 آمده این است که قیمت بنزین تک نرخی بماند و افزایش نداشته باشد.

رئیس جایگاه داران سوخت کشور درباره افزایش نرخ بنزین در سال آینده نیز بیان داشت: احتمال دارد مسئولین دولتی با توجه به صلاحدید های خود در سال آتی بازنگری در قیمت بنزین داشته و اقدام به افزایش قیمت آن کنند ولی در حال حاضر موضوع افزایش بنزین در دستور کار دولت نیست.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان