آخرین اخبار

14. خرداد 1396 - 7:00   |   کد مطلب: 28811
مرحوم سیداحمد خمینی، یادگار امام در زمان حیاتش گفت: می خواستند مرا در مقابل آیت الله خامنه ای قرار دهند، توی دهانشان زدم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مرحوم سید احمد خمینی را همه به ولایت پذیری تمام و کمال می شناسند و این مطلب را می توان از سخنرانی هایی که داشتند به خوبی استنباط کرد.

در جلد اول مجموعه آثار یادگار امام و صفحه 307 آن آمده است: «باید همگی پشت سر رهبری قرار بگیریم و از آرمانهای امام و رهبر عزیز و محبوبمان، حضرت آیت الله خامنه ای دفاع کنیم. و همه مردم باید دقیقا سیاستهای نظام را دنبال کنند....

تذکر این نکته ضروری است که دفاع از آرمانهای انقلاب و نظام و اصرار بر حفظ چارچوبهای ترسیم شده از سوی حضرت امام و پرخاش بر ضد کسانی که مخالف با آرمانهای امام و انقلابند و دفاع از محرومان و دفاع از رهبر معظم انقلاب از مسائلی است که هرگز نمی توان از آن چشم پوشی نمود.»

در صفجه 330 این کتاب هم از فرزند امام عنوان شده است: «خطر بازگشت و انحراف از مسیر هر انقلابی همیشه وجود دارد، تنها با حفظ وحدت و تبعیت از مقام معظم رهبری، آگاهی و همدلی و ایستادگی تا پای جان بر سر اصول انقلاب است که می توان راه را ادامه داد.»

در بخش دیگری از این جلد و در صفجه 368 آن از سوی سید احمد خمینی تأکید شده است: «امروز هم ما رهبر داریم. ولایت فرقی نمی کند، ولایت امام با ولایت حضرت رسول (ص) [تفاوتی نمی کند]. ولایت امروز [حضرت آیت الله خامنه ای]، درست مثل ولایت زمان امام است. ببینیم رهبری چه می گوید.... و اگر رهبری چیزی گفت طبق آن عمل کنیم. اگر هر کسی بخواهد نظر خودش را انجام دهد، پس رهبری برای چیست؟ وقتی ما رهبری داریم باید سعی کنیم همه پشت سر رهبری حرکت کنیم. اگر شما بخواهید بدون اطاعت از رهبری برای مردم کار کنید، مطمئن باشید دسته دیگری می آیند و حکومت را در دست می گیرند و می گویند اینها نمیتوانند برای خدا کار کنند و مطمئن باشید که ایران را به غرب وصل می کنند. امروز ما [با استکبار جهانی و حامیانش] جنگ داریم. دعوا داریم، ما که نمی توانیم دست از معیارهای انقلابمان بکشیم. ما بحمدالله پشت سر رهبرمان می مانیم.»

حاج احمد در جایی دیگر نیز گفت: «می خواستند مرا در مقابل آیت الله خامنه ای قرار دهند، توی دهانشان زدم.»

یادگار امام معتقد بود: «هر کس بین اطاعت از مقام معظم رهبری و امام راحل تفاوت قائل باشد، در خطر امریکاست.»

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان