آخرین اخبار

20. آبان 1393 - 22:19   |   کد مطلب: 16611
نمایشگاه مطبوعات امسال برخلاف نمایشگاه مطبوعات در سال های گذشته اینترنت خود را در اختیار غرفه های خاص قرار داده است.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات در حال برگزاری است اما همچنان حاشیه های سنگین نمایشگاه مطبوعات وجود دارد.

علاوه بر مشکلاتی که بسیاری از رسانه ها با آن دست و پنجه نرم می کردند، مشکل اینترنت نیز به عنوان اصلی ترین مشکل غرفه ها وجود دارد.

بسیاری از خبرگزاری ها و سایت های خبری با حضور در نمایشگاه مطبوعات کر خبری خود را از داخل نمایشگاه پیگیری می کنند که لازمه این امر در اختیار داشتن اینترنت است.

در دوره های گذشته، غرفه های نمایشگاه مطبوعات با در اختیار داشتن اینترنت از سوی وزارت ارشاد توانسته بودند به رسالت اصلی خود در حیطه خبر در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات بپردازند اما بسیاری از رسانه های حاضر در نمایشگاه مطبوعات از اینترنت برخوردار نبوده و اجباراً اقدام به تهیه اینترنت به صورت شخصی کرده اند.

در این میان تعداد معدودی از غرفه ها و رسانه‌های خاص با استفاده از اینترنت وزارت ارشاد نیازهای روزانه اینترنت خود را برطرف کرده اند؛ اما غالب رسانه های فعال در نمایشگاه مطبوعات فاقد اینترنت بوده و برخی از آنها از اینترنت شخصی استفاده می کنند.

در این میان آنچه که اهمیت دارد قول وزارت ارشاد در خصوص ارائه اینترنت به غرفه ها است؛ به طوری که حتی این نکته از پیش توسط وزارت ارشاد اعلام شده بود.

این در حالی است که بسیاری از غرفه داران از خدمات ارائه شده وزارت ارشاد در قبال هزینه های دریافتی از سوی این وزارتخانه بابت چند متر غرفه به شدت گلایه دارند.

تبلیغات ضعیف نمایشگاه، تبعیض های صورت گرفته،‌وضعیت پوشش غرفه داران، هزینه های دریافتی و نبود امکانت لازم مواردی است که صدای غرفه داران را درآورده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان