آخرین اخبار

21. آبان 1393 - 19:42   |   کد مطلب: 16637
رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: به دنبال برگزاری مسابقات رسمی آفرود در همدان هستیم.

به گزارش رودآور به نقل از محمد امین روحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات آفرود اظهار داشت:  آفرود سبکی از رانندگی است که مخصوص  شرایط سخت و جاده های بیابانی است و ماشین های دو دیفرانسیل و با قدرت بدنی مناسب تنها می توانند در این زمینه فعالیت کنند.

وی افزود: این مسابقات به طور عمده در مسیرهای خاکی، گلی، صخره ای و ناهموار شنی و کویری برگزار می شود همچنین اکثر خودروهای شرکت کننده در این مسابقات از نوع شاسی بلند همچون لندرور، رنجرور، نیسان پاترول، میتسوبیشی پاجرو و تویوتا لندکروز هستند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان با بیان اینکه شرایط همدان برای برگزاری مسابقات آفرود مناسب است، گفت: تا به حال مسابقات آموزشی زیادی در همدان برگزار شده اما به طور رسمی مسابقات آفرود تاکنون در همدان برگزار نشده است.

روحی عنوان کرد: تدارک برگزاری این مسابقات دشوار است اما تمامی تلاش خود را از ماه ها قبل بکار گرفته ایم تا اولین دوره مسابقات رسمی آفرود همدان را به نحوه مطلوب برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات نیازمند اسپانسر و حمایت مالی بخش خصوصی هستیم بیان کرد: به دنبال پیدا کردن اسپانسر مناسب برای تامین بخش مالی این مسابقه هستیم که امیدواریم بخش خصوصی صدای ما را شنیده باشد و به کمک ما بیایند.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان افزود: پیش بینی استقبال مناسب از این مسابقات را داریم چراکه این مسابقات برای نخستین بار در چنین سطحی و در کلاس های مختلف و به صورت رسمی در همدان برگزار می شود و به دلیل جذابیت این رشته به طور قطع تماشاگران و مردم  همدان استقبال بسیار مناسبی خواهند داشت.

روحی با اشاره به سایر  برنامه ها گفت: بعد از برگزاری این مسابقات در همدان به دنبال این هستیم تا بتوانیم مسابقات آفرود را به صورت چند جانبه با دعوت از استان های اطراف برگزار کنیم.

وی با اشاره به مشکلات برگزاری مسابقات آفرود بیان کرد: در مسابقات آفرود به دلیل شرایط مکان برگزاری احتمال آسیب رسیدن به محیط زیست و طبیعت بکر وجود دارد و باید در این زمینه بسیار مراقب باشیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان عنوان کرد: برای جلوگیری از تخریب محیط زیست و امدادرسانی بهتر به دنبال مکانی بسیار مناسب برای برگزاری این مسابقات هستیم و از این بابت به شرکت کنندگان و دوستداران محیط زیست اطمینان کامل می دهیم.  

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان