آخرین اخبار

1. آذر 1393 - 11:28   |   کد مطلب: 16809
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه راهکارهایی در راستای توسعه رونق صنعت گردشگری و توریسم در تویسرکان می تواند با ایجاد فرصت های شغلی تا حدودی از معضلات بیکاری این شهرستان بکاهد.

به گزارش رودآور محمد مهدی مفتح در نشستی که با حضور معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور و سرمایه گذاران حوزه گردشگری شهرستان تویسرکان برگزار شد، اظهار کرد: با وجود آن که شهرستان تویسرکان از فرصت ها و ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری برخوردار است، اما به دلیل عدم سرمایه گذاری مناسب، این حوزه رشد چندانی نداشته است.

وی از مهمترین معضلات تویسرکان را افزایش نرخ بیکاری عنوان کرد و افزود: ارائه راهکارهایی در راستای توسعه رونق صنعت گردشگری و توریسم در تویسرکان می تواند با ایجاد فرصت های شغلی تا حدودی از معضلات بیکاری این شهرستان بکاهد.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت گفت: شهرستان تویسرکان با 196 اثر تاریخی، فرهنگی و باستانی و طبیعت بکر، قابیلیت آن را دارد که با فراهم ساختن زیرساخت های گردشگری، بستر مناسب برای حضور گردشگران و  مسافران داخلی و خارجی باشد.

مفتح جذب سرمایه گذاران برای ارتقای وضعیت اقتصادی به ویژه در حوزه گردشگری را از راهکارهایی دانست که سبب بهبود فضای کسب و کار و گردش اثر گذار مالی می شود.

وی با بیان اینکه به دنبال معرفی ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان در بخش های مختلف هستیم ابراز کرد: مشکلات حوزه گسترش زیر ساخت های صنعت گردشگری در شهرستان تویسرکان در حال بررسی برای ارائه نظرات کارشناسانه است.

وی افزود: در این راستا و برای برطرف شدن معضلات پیش روی اقتصاد تویسرکان با مسئولان استانی و کشوری رایزنی هایی انجام شده است.

سعید شیرکوند  معاون سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی کشور نیز با اشاره به اینکه تویسرکان از ظرفیت های کم نظیری در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و توریسم برخوردار است اظهار کرد: نبود تسهیلات درخواستی مالی آنها از سوی بانک های عامل از مهمترین مشکلات سرمایه گذاران حوزه گردشگری در تویسرکان است.

شیرکوند تسهیل در روند سرمایه گذاری بخش خصوصی را از وظایف دولت عنوان کرد و افزود: بررسی دقیق و تعیین تکلیف طرح های پیشنهاد شده از سوی بخش خصوصی در حوزه گسترش زیر ساخت های گردشگری بر عهده سازمان میراث فرهنگی است.

به گزارش رودآور دریافت نکردن تسهیلات لازم برای تکمیل سرمایه گذاری و سخت گیری بانک های عامل در این زمینه از مهمترین مشکلاتی بود که در این  نشست از سوی سرمایه گذاران حوزه گردشگری تویسرکان مطرح شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان