آخرین اخبار

18. آذر 1393 - 0:17   |   کد مطلب: 16967
از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پاس همدان محروم شد
این محرومیت پس از اتفاقات دیدار دو تیم مس رفسنجان و پاس همدان از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور که چهارم ماه جاری برگزار شد، اعمال شده است | همچنین علیرضا سماوات تدارکات تیم پاس همدان نیز به دلیل بی احترامی به داور مسابقه و رفتار نادرست به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید دو میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند

به گزارش رودآور به نقل از همدان پیام، سرمربی تیم پاس همدان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت مواجه شد.

سرپرست تیم فوتبال پاس همدان در این باره گفت: داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال پاس همدان به یک جلسه از همراهی تیم محروم و پنج میلیون ریال نیز جریمه نقدی محکوم شد.

ابراهیم محمودی افزود: این محرومیت پس از اتفاقات دیدار دو تیم مس رفسنجان و پاس همدان از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور که چهارم ماه جاری برگزار شد، اعمال شده است.

وی اضافه کرد: کمیته انضباطی در حکم صادر شده دلیل محرومیت داوود مهابادی را بی احترامی به سرمربی تیم حریف عنوان کرده است.

محمودی اظهار کرد: همچنین علیرضا سماوات تدارکات تیم پاس همدان نیز به دلیل بی احترامی به داور مسابقه و رفتار نادرست به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید دو میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

وی همچنین از محرومیت یک جلسه ای سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس خبر داد و گفت:'مینا امینی' نیز به دلیل اعتراض در جریان مسابقات به دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده که البته اعتراض خود را به صورت کتبی اعلام کرده است.

تیم پاس همدان هم اکنون با 12 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان