آخرین اخبار

18. آذر 1393 - 16:55   |   کد مطلب: 16986
مدیر عامل شرکت گازرسانی استان همدان از برخورداری 97 درصد از خانوارهای روستاهای شهرستان تویسرکان از نعمت گاز خبر داد و گفت: حدود 87 درصد از عملیات گازرسانی به روستاهای استان محقق شده است.

به گزارش رودآور «محمد مهدی مهدوی» در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای حاجی توی و عقوب آباد تویسرکان گفت: امروز عملیات اجرایی گاز رسانی به این روستاها با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 714 میلیون ریال آغاز شد.

وی اظهار کرد: در این طرح  215 المک گاز مورد استفاده قرار می گیرد و در مجموع 17 کیلومتر طول خط لوله گازرسانی به این روستاها است.

مدیر عامل شرکت گازرسانی استان همدان با اشاره به اینکه ایستگاه اصلی این خط لوله از روستای حمیل آباد آغاز می شود، افزود: پس از آن، خط لوله گاز مربوطه به سمت روستای حاجی آباد ادامه یافته و با چهار کیلومتر خط لوله فرعی به روستای فتح آباد می رسد.

مهدوی با بیان اینکه در حدود 97 درصد از روستاهای سطح شهرستان تویسرکان از نعمت گاز برخوردارند، افزود: در حال حاضر 91 روستا از 103 روستای دارای سکنه این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند و گازرسانی به پنج روستای دیگر در دست اقدام است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از یک هزار و 82 روستا در سطح استان، 802 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: اکنون حدود 87 درصد از عملیات گازرسانی به روستاهای استان محقق شده است.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان