آخرین اخبار

24. آذر 1393 - 10:09   |   کد مطلب: 17035
فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان از سرقت 128 ميليون ريال وجه نقد از پست بانک روستاي لاميان اين شهرستان و دستگيري سارقان آن کمتر از هشت ساعت خبر داد.

قاسم قربانی در گفت و گو با خبرنگار رودآور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر به صدا درآمدن آژیر خطر پست بانک روستای لامیان، بلافاصله عوامل پاسگاه انتظامی ولاشجرد در محل حاضر شدند و پس از تأیید خبر بررسی و دستگیری سارقان در دستور کار عملیاتی کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: عوامل پاسگاه انتظامی ولاشجرد با تشکیل اکیپ تخصصی پلیس آگاهی، اطلاعات و عملیات در محل حاضر شدند و در بررسی ها مشخص شد  سه سارق با سر و صورت پوشیده وارد ساختمان پست بانک شده و اقدام به پاشیدن اسپری و ضرب و شتم مسئول وقت پست بانک کرده و با سرقت مبلغ 128 میلیون ریال وجه نقد از داخل گاوصندوق از محل سرقت با یک دستگاه خودرو پراید از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی در راستای شناسایی و دستگیری سارقان مشخص شد از سه نفر سارق دو نفر از اهالی همان روستا و ساکن کرج بودند.

قربانی تصریح کرد: پس از شناسایی سارقان دو نفر از آنان در یک عملیات ضربتی دستگیر  و نفر سوم متواری شد که تلاش ها برای دستگیری وی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سارقان به بزه ارتکابی خود معترف شدند و اقرار کردند، عنوان کرد: در این باره پرونده سرقت تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان تأکید کرد: با وجود آنکه گشتی ها و و ارتقاء عملیاتی پلیس و گشت های نامحسوس شهرستان تویسرکان افزایش یافته و این شهرستان محل امنی برای سارقان نیست، اما ضرورت دارد مردم نیز توصیه های پیشگیرانه و هشدار های پلیسی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com   سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان