آخرین اخبار

25. آذر 1393 - 13:18   |   کد مطلب: 17055
نماینده مردم تویسرکان در مجلس:
نگاه ویژه به همدان در تنظیم برنامه ششم شود
نماینده مردم تویسرکان در مجلس خواستار نگاه ویژه و اختصاص دادن امکانات به استان همدان در تنظیم برنامه ششم توسط مسئولان شد.

به گزارش رودآور، «محمدمهدی مفتح» در شورای اداری استان در شهرستان تویسرکان که با حضور سرپرست نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: استان همدان با توجه با ظرفیت های خود هنوز با جایگاه اصلی که در خور آن باشد فاصله دارد.

وی با اشاره به اینکه این فاصله می تواند در برنامه ششم جبران شود، خواستار نگاه ویژه و اختصاص دادن امکانات به استان همدان در تنظیم برنامه ششم توسط مسئولان ذی ربط شد و افزود: شاخص های دیگری از جمله اقتصادی و مشکلات دیگر نیز باید با تدوین برنامه ششم به مرحله اجرا در آید.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به تحرکات اقتصادی اخیر در استان اشاره کرد و گفت: در ماه های اخیر فعالیت های مناسبی در توسعه و رفع موانع اقتصادی در استان صورت گرفته است.

فرش قرمزی در استان برای سرمایه گذاران

«محمدناصر نیکبخت» استاندار همدان نیز با اشاره به اینکه فرش قرمز برای حضور سرمایه گذاران پهن می کنیم، افزود: تمام سعی ما بر این است تا با ابزار قانونی از سرمایه داران در راستای توسعه همه جانبه استان حمایت کنیم.

وی توسعه کشور را در گرو بها دادن به بخش خصوصی و ورود آنان به عرصه اقتصادی دانست و افزود: هدف ما تعامل و همکاری با سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی در راستای فراهم ساختن بستر لازم برای ایجاد فرصت های شغلی و رونق اقتصاد استان و کشور است.

نیکبخت با بیان اینکه استان همدان در تولید محصولات کشاورزی نیز حرف های زیادی برای گفتن در سطح کشور دارد، عنوان کرد: این استان با برخورداری  بیش از یک هزار و 800 اثر تاریخی، آب و هوا، اقلیم و طبیعت بکر، شایسته ترین استان کشور برای گسترش صنعت گردشگری است.

نیکبخت افزود: همدان در حوزه صنایع مادر مانند پتروشیمی، فولاد و ذوب آهن نیز توانمندی های خود را نشان داده است.
وی از امضای بیش از 30 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه سرمایه گذاری در حاشیه برگزاری همایش سرمایه گذاری در ماه های اخیر در استان خبر داد و ابراز کرد: امید است این سرمایه گذاری ها ادامه یابد.
استاندار همدان با بیان اینکه در بخش کشاورزی افزایش کشت با توجه به کمبود آب در دستور کار نیست، افزود: باید به سمت آبیاری مکانیزه و مدیریت صحیح آب رفت.

نیکبخت همچنین مشکل راه، راه آهن و تأمین آب را از مهمترین مشکلات استان همدان برشمرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان