آخرین اخبار

26. آذر 1393 - 13:04   |   کد مطلب: 17066
دیدار تیم های پاس همدان و پارسه تهران در چارچوب هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور از آن جهت مهم است که تیم پیروز میدان در صف مدعیان قهرمانی در این رقابت ها می ماند.

به گزارش رودآور  به نقل از ایرنا، نبرد تیم های پاس همدان و پارسه تهران ساعت 14 فردا پنجشنبه در حالی به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس شهر همدان برگزار می شود که هر دو تیم به ترتیب رده های چهارم و ششم جدول گروه ب لیگ یک را در اختیار دارند و تیم برنده می تواند شرایط بهتری را در جدول به دست آورد.

پاسی ها پیش از این دیدار پنج نوبت میزبان و چهار بار میهمان بوده اند که حاصل آن کسب چهار پیروزی، سه تساوی و دو باخت و به ثمر رساندن هفت گل و دریافت پنج گل بوده است.

همچنین سهم تیم پارسه تهران از چهار بازی خانگی و پنج دیدار خارج از خانه سه پیروزی، چهار تساوی و دو شکست با 10 گل زده و 11 گل خورده است.

سبزپوشان پاس تاکنون در بازی های خانگی خود شکست نخورده اند اما سه بار تن به تساوی داده اند و بیشترین گل های این تیم نیز در نیمه دوم به ثمر رسیده است.

پارسه تهران نیز به رغم اینکه در بازی های خانگی تسلیم حریفان خود نشده اند اما دو بار در بازی های خارج از خانه باخته اند.

البته این تیم در هفته های اول و سوم تن به شکست داده است و بدترین نتیجه کسب شده آنها نیزچهار بر یک مقابل نفت آبادان در هفته سوم به ثبت رسید.

پاس همدان نیز در دو بازی اخیر خود شکستی را پذیرا نشده و هر دو باخت کسب شده این تیم نیز در هفته های چهارم و هفتم به ترتیب مقابل تیم های مدعی سیاه جامگان و مس رفسنجان بود.

پارسه در مجموع 9 دیدار انجام شده لیگ دسته یک در گروه ب با 10 گل زده چهارمین خط حمله آتشین را در اختیار دارند اما در دفاع و حفظ دروازه خود به عنوان دومین خط دفاعی ضعیف این گروه را ثبت کرده اند.

تیم پاس همدان نیز به لحاظ عملکرد گلزنی در ردیف هشتم جدول گروه ب قرار دارد ضمن اینکه پاس به لحاظ ساختار دفاعی، دومین تیم در داشتن بهترین خط دفاعی گروه ب لیگ یک به شمار می روند.

در دیدارهای گذشته پارسه تهران بازیکنانی نظیر صادق طاهری ، محمد شادکام، میلاد پورصف شکن، محسن میرابی، محمد اسماعیل نظری و پیمان میری جزو بهترین ها بوده اند و در این بین میرابی و اسماعیل نظری سابقه حضور در تیم پاس را دارند.

پاسی ها نیز با داشتن مهره های کلیدی از جمله محسن آذرباد، مجتبی محبوب مجاز، پیمان نامور، نادر هوشیار، محمود محمدی و ایمان نعمت پور شرایط ایده آلی را برای خود مهیا کرده اند.

شاگردان داوود مهابادی در صورت برتری در این بازی و شکست سیاه جامگان و صنعت نفت مقابل حریفان خود می تواند به راحتی به رتبه دوم جدول رده بندی گروه ب صعود کند.

تیم پارسه تهران نیزاگر بتواند پاس را شکست دهد با کوچکترین لغزش داماش و صنعت نفت آبادان به رتبه سوم جدول صعود می کند.

تیم پاس همدان فردا پنجشنبه در چارچوب هفته دهم لیگ دسته یک فوتبال کشور میزبان پارسه تهران است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com        سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان