آخرین اخبار

1. دى 1393 - 21:49   |   کد مطلب: 17121
مسوول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت: مه غلیظ در دو گردنه دولایی تویسرکان و گردنه اسدآباد منجر به کاهش دید افقی رانندگان شده است.

به گزارش رودآور، به نقل از ایرنا، بابک گردان افزود: ریزش خفیف برف از نیمه شب گذشته تا ساعت دو بامداد امروز در برخی از محورهای مواصلاتی به ویژه گردنه برفگیر اسدآباد و دولایی تویسرکان ادامه داشت.

وی اضافه کرد: ریزش برف به حدی نبود که نیازی به برف روبی باشد ولی با توجه به نوسان دما و احتمال آب شدن برف های کنار جاده و ورود به آن به سطح جاده و ایجاد معبری لغزنده، سه نوبت نمک پاشی در گردنه های برفگیر، دوربرگردن ها و پیچ ها صورت گرفت.

مسوول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی همدان گفت: هم اینک در دو گردنه تویسرکان و اسدآباد شاهد مه گرفتگی و کاهش دید افقی رانندگان بوده ولی با این وجود مه آلود بودن محورها خللی در رفت و آمد خودروها ایجاد نکرده است.

گردان افزود: با وجود رصد محورها توسط دوربین های نظارتی ولی تمامی راهدارخانه های این استان به صورت آنلاین اطلاعات راه ها و شرایط جوی را در اختیار مرکز مدیریت راه ها قرار می دهند.

وی بیان کرد: دو شماره تماس 141 برای مرکز استان و 32569157 برای شهرستانی ها به منظور اطلاع از وضعیت راه ها و برنامه ریزی برای سفر آماده پاسخگویی به شهروندان هستند.

استان همدان پنج هزار و 111 کیلومتر انواع راه را دارد که شامل 85 کیلومتر آزاد راه، 556 کیلومتر بزرگراه، 344 کیلومتر راه اصلی، 766 کیلومترراه فرعی، دو هزار و 589 کیلومتر راه روستایی و 370 کیلومتر راه شنی می شود.

طرح راهداری زمستانی از 19 آذر آغاز شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان